خبرهای داغ:
حاجی‌صادقی:

فتنه را دور زدیم/ پاسداران در اغتشاشات اخیر بدون سلاح از انقلاب دفاع کردند

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن به دنبال این بود که ایران را سوریه دوم کند؛ اما ما با هوشیاری پاسداران دشمن را دور زدیم.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۰۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

فتنه را دور زدیم/ پاسداران در اغتشاشات اخیر بدون سلاح از انقلاب دفاع کردند
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی صبح امروز در آئین اختتامیه یازدهمین کنگره شعر فرهنگیاران سپاه که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، ارزش‌های اسلامی را احیا کرد و جوانان ما به جای لذت‌های دنیایی، به ارزش‌های الهی سوق پیدا کرده و فهمیدند که همه چیز با خدا زیباست. 

وی با بیان اینکه مردم ما سختی و مشکلات را زیاد دیده‌اند، افزود: این دستاورد بزرگی است که از حیات حیوانی به حیات انسانی جاودان رسیدیم و شهدا، پیشتازان این حیات هستند که حیاتی از جنس حیات طیبه است و پایان و فنا ندارد. 

حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهید، احیاکننده و زنده‌‌ای است که زندگانی می‌بخشد، گفت: دیدید که همین شهدای حرم چگونه به جامعه حیات بخشیدند و امسال در راهپیمایی 22 بهمن، مردم چگونه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در این فضایل باید شیوه‌های مختلف هنری تبیین شود که امروز، یکی از شیوه‌های جهاد تبیین، هنر است، چراکه هنر اثرگذاری بیشتری دارد. 

وی گفت: امروز ما نیاز داریم که دستاورد‌های این انقلاب عظیم را با شیوه‌های مختلف هنری، به خصوص با زبان شیوای شعر به دنیا معرفی کنیم تا بگوییم که این انقلاب با این ادبیات، ارزش‌ها و فرهنگ آمده است تا دنیا را آماده ظهور‌ کرده و وثیقه دولت ظهور را تامین کند. 

او تصریح کرد: این انقلاب توانسته جبهه استکبار را مجبور به اعتراف کند که این انقلاب فراز و نشیب داشته، فتنه‌های مختلف را دفع کرده، اما توقف نداشته و همچنان در حال حرکت است و شما شاعران باید این جهاد بزرگ را انجام دهید. 

حاجی‌صادقی، با تاکید بر ورود فرهنگیاران در پاسداری از جبهه هنر گفت: چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از این انقلاب و نظام اسلامی و ولایی حضور دارد و اگر لازم باشد اسلحه به دست می‌گیرد، جهاد در قتال می‌کند و اگر لازم باشد، نوکری مردم می‌کند و آن را افتخار می‌داند. 

وی با تاکید بر اینکه ما می‌گوییم خدا با مردم، برخلاف غرب که می‌گوید خدا یا مردم، اظهار کرد: امروز امام و رهبر این نظام یکی از هدایای خدا به مردم است و ما این را قدر می‌دانیم و همچنین قدر این مردمی را می‌دانیم که نسبت به این ولایت فرمان‌بر بودند.  

حاجی‌صادقی افزود: امروز اقتضای پاسداری، جهاد تبیین است همانگونه که رهبر عزیز ما دستور دادند که مهمترین تلاش شما در برابر حمله گسترده دشمن که می‌خواهد کشور را در بن‌بست نشان دهد، باید با زبان شعر، هنر، خطابه و هر زبانی که لازم است، باشد. 

وی با یادآوری اینکه پاسداران ما در اغتشاشات اخیر بدون اسلحه از انقلاب پاسداری کردند، افزود: دشمن به دنبال این بود که ایران را سوریه دوم کند و یک طرف نیرو‌های نظامی و یک طرف مردم را در مقابل هم قرار دهد و ما این فتنه را دور زدیم. 

وی خطاب به شهدای حرم شاهچراغ نیز گفت: جرم شما دینداری و وفاداری به انقلاب بود و ما، آمده‌ایم تا این نورافشانی این نور را روز به روز گسترده‌تر کنیم و وفادار به شما بوده و خواهیم بود و در این نظام و انقلاب در همه عرصه‌ها سنگرنشین هستیم.  

وی تاکید کرد: ما همه حمله‌ها و فتنه‌ها را همچون گذشته به فرصت تبدیل می‌کنیم و پای این انقلاب عزیز می‌ایستیم و فرهنگ دینی را با زبان هنر به دنیا معرفی می‌کنیم، چرا که دنیا آماده دریافت پیام انقلاب است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب شما مردم بزرگ و سرافراز، سنگر‌های کلیدی که امام راحل وعده داده بودند را فتح کرده و ملت‌ها، منتظر این هستند که شما فرهنگ ایثار، شهادت و غیرت را در همه جای جهان نهادینه کنید؛ که اگر چنین شد، بدانید که مقدمات ظهور فراهم شده است. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار