خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

محبت اهل بیت علیهم السلام یکی از نشانه‌های ایمان به خدا است

شاهرود_ نماینده مقام معظم رهبری در استان گفت: اگر امام راحل (ره) میگفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند به این دلیل بود که ترس از خداوند داشت و امروز نیز علت واهمه دشمن از نام رهبر معظم انقلاب، خوف ایشان از خداوند است.
کد خبر: ۹۴۹۴۷۳۶
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

محبت اهل بیت علیهم السلام یکی از نشانه‌های ایمان به خدا استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان در شب میلاد با سعادت حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) در سفر به شاهرود، با حضور در مسجد امام حسین (ع) شهرک ولیعصر (عج) این شهر، ضمن شرکت در نماز جماعت این مسجد با امام جماعت و نمازگزاران آن دیدار و گفتگو کرد.
در این مراسم که حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود نیز حضور داشت، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در جمع اهالی محله شهرک، ولی عصر (عج) با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) با اشاره به برکات قیام حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: محبت اهل بیت علیهم السلام یکی از نشانه‌های ایمان به خدا است.
مطیعی با اشاره به حدیث نبوی «الحسن و الحسین سیدی شباب اهل الجنة» اظهار کرد: رسول اکرم (ص) فرمودند امام حسن (ع) و امام حسین (ع) دو آقا و سرور جوانان اهل بهشت هستند.
امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کسی که در دنیا از خداوند بترسد و تقوا پیشه کند در روز قیامت در امان خواهد بود گفت: ترس انسان از خداوند یعنی عظمت خداوند چنان در سینه و قلب انسان باشد که انسان هیچ خطایی را که زمینه خشم خداوند را فراهم کند مرتکب نشود.
مطیعی افزود: هرکس از خدا بترسد خداوند آن هیبت و وقار او را بر دیگران نمایان می‌کند.
نماینده مقام معظم رهبری در استان خاطرنشان کرد: اگر امام راحل (ره) میگفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند به این دلیل بود که ترس از خداوند داشت و امروز نیز علت واهمه دشمن از نام رهبر معظم انقلاب، خوف ایشان از خداوند است.
گفتنی است در جریان این مراسم، تعدادی از نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) شاهرود، مسائل و مشکلات خود را با نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در میان گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها