خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: امروز ایران اسلامی و نیروهای نظامی در اوج قدرت نظامی و بازدارندگی دفاعی قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۹۵۰۷۵
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

سردار اسماعیل فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، اظهار داشت: امروز در موضوع قدرت نظامی یکی از برترین کشورهای دنیا هستیم و در اوج قدرت قرار داریم.

وی افزود: اینکه می‌گوییم در اوج قدرت نظامی هستیم٬ مبالغه یا غلو نیست، بلکه در همه زمینه‌ها و به ویژه در قدرت دفاعی این را به دنیا مخابره کردیم و امروز قدرت ما حرف اول را در منطقه می‌زند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: دشمن از همه نقشه‌ها و تلاش‌هایش برای سرنگونی نظام اسلامی بهره برد تا بتواند کاری را انجام دهد٬ ولی به سختی شکست خورد و این نشانگر قدرت مردمی و داخلی جمهوری اسلامی ایران است.

فرجی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی در تمام اطراف ایران پایگاه نظامی دارند، اما پایگاه‌های پر شمار نظامی آنان به دلیل قدرت پوشالی کشورهای غربی توانایی تحمیل اراده بر ملت ایران را نداشته و حتی فکر تعرض به خاکی این سرزمین هم مخیله آنان خطور نمی‌کند.

وی افزود: رونمایی از موشک هوشمند و رادار گریز پاوه به یاد شهدای پاوه در برهه کنونی نشان داد ایران اسلامی دارای چه قدرت عظیمی از دستاوردهای دفاعی و موشکی است و این قدرت قابل شوخی و تعارف نیست.

فرمانده فرمانده سپاه خراسان شمالی با بیان اینکه روزی رژیم غاصب قدس قصد گرفتن نیل تا فرات را داشت٬ گفت: امروز این رژیم کودک‌کش در یک منطقه بسیار محدود آن هم در بین دیوارهایی به ارتفاع 13 متر خود را پنهان کرده و جرات هیچ اقدامی را ندارد و در لاک تدافعی فرو رفته است. این حاصل قدرت ایران اسلامی و شکل‌گیری جبهه قوی مقاومت اسلامی است.

فرجی اظهار داشت: سپاه پاسداران در کنار مردم ایران اسلامی و همه امت اسلامی در کشورهای دوست و برادر است و این را بارها ثابت کرده که به ظالمان جهان اجازه قدرت نمایی نخواهد داد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم٬ گفت: در حوزه اقتصاد و معیشت با مشکلاتی مواجه هستیم، اما باور داریم با توان دولت مردمی و همراهی همه ارکان نظام می‌توانیم در این جنگ سخت اقتصادی نیز فائق شده و نقشه دشمنان را خنثی کنیم. راه حل این مشکلات تکیه بر توان مردم و باور داشتن جنگ اقتصادی و شناخت حربه‌های دشمن است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی: در اوج قدرت نظامی و بازدارندگی دفاعی هستیم.


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: امروز ایران اسلامی و نیروهای نظامی در اوج قدرت نظامی و بازدارندگی دفاعی قرار دارد./تسنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها