عبدالرضا روزخوش مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آغاز راهیان نور مجازی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد .
کد خبر: ۹۴۹۵۲۰۳
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان  ،عبدالرضا روزخوش مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آغاز راهیان نور مجازی برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد .


روزخوش افزود: با توجه به استقبال بی نظیر دانش آموزان دختر و پسر استان از نام نویسی در راهیان نور حضوری و محدود بودن ظرفیت اعزام برای تمامی دانش آموزان داوطلب در سطح استان  برنامه راهیان نور مجازی به صورت پخش زنده از شبکه اجتماعی شاد برای تمامی مقاطع تحصیلی برنامه ریزی گردیده است که دانش آموزان نیز با سفر مجازی از روایت حماسه های هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب بهره مند شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد:  برنامه راهیان نور مجازی به صورت پخش زنده از دو یادمان اروند رود و شلمچه در ۴ اسفندماه و دو یادمان دهلاویه و هویزه در ۵ اسفندماه برگزار میگردد.


روزخوش اضافه نمود که ویژه برنامه میلاد امام حسین علیه السلام در ساعت ۱۶ عصر پنجشنبه از یادمان شلمچه با هدایای ویژه توام با راهیان نور مجازی برگزار خواهد شد .


روزخوش اظهار داشت که دانش آموزان در کانال دانش آموزی مشق در پیام رسان شاد با لینک https://shad.ir/Mashgh_kerman
می‌توانند زائر شهدا در راهیان نور مجازی استان باشند .

ارسال نظرات