مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: احداث ۹۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان اردبیل مد نظر قرار گرفته و ۱۹۰ واحد نیز توسط بسیج سازندگی احداث و تحویل متقاضیان داده شده است.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۶۶
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

سپاه ‌اردبیل ۹۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ عباس نوظهور ظهر امروز در مراسم تجلیل از جهادگران طرح جهاد روشنایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در نیر اظهار داشت: احداث 900 واحد مسکونی برای مددجویان استان اردبیل مد نظر قرار گرفته و 190 واحد نیز توسط بسیج سازندگی احداث و تحویل متقاضیان داده شده است.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه بسیج سازندگی و بهزیستی در راستای احداث مسکن، مرمت و بهسازی و احداث سرویس‌های بهداشتی در استان مد نظر قرار گرفته است گفت: 120 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی در استان اردبیل نیز محقق شده است.

سرهنگ نوظهور خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در راستای اجرای تسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی در استان اردبیل و نیز اجرای پروژه‌های مختلف در استان از اهم مواردی است که در راستای اجرای طرح روشنایی در منطقه مبنای کار قرار گرفته و امید می‌رود اقدامات اساسی در این زمینه انجام یابد.‌

وی تصریح کرد: نصب پنل‌های خورشیدی در استان اردبیل با رویه مناسبی در حال اجراست که تا به اکنون 233 واحد پنل خورشیدی در استان اردبیل نصب شده و 3 هزار دستگاه نیز برای استان ابلاغ شده و در این زمینه محدودیتی باقی نمانده و به تعداد نیاز می‌توانیم پنل خورشیدی درخواست شده را نصب کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: شهرستان نیر رتبه اول نصب پنل های خورشیدی در استان را کسب کرده و درصدد هستیم با ادامه این روند به تمامی اهداف خود در راستای ارائه خدمات به مردم جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات