مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی:

خبرنگاران میدان دار جهاد تبیین/ جنگ امروز، جنگ روایت‌ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی اصحاب رسانه را میدان دار جهاد تبیین دانست و گفت: جنگ امروز ما با دشمن جنگ روایت هاست و راه پیروزی بر دشمن در این جنگ، جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۳۶
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام ماشاالله عبدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در کارگاه آموزش الزامات خبرنویسی ویژه خبرنگاران بسیج این استان با اشاره به رسالت کار خبری، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گفت: فلسفه وجوی خبرنگار و خبررسانی و روابط عمومی و تبلیغات، ترویج و نشر معارف دین و انقلاب اسلامی است.

وی به اغشاشات اخیر کشور و اهداف دشمن اشاره و تصریح کرد: در مقابله با جنگ ترکیبی که امروز دشمن علیه نظام اسلامی به راه انداخته است، خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش محوری را بر عهده دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در حوادث اخیر تمام ظرفیت های خود را در قالب جنگ ترکیبی به میدان آوردند و عملیات روانی و رسانه ای ترتیب دادند اما با عنایت و فضل الهی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم برای چندمین بار شکست خوردند.

حجت الاسلام عبدی تصریح کرد: جنگ امروز ما با دشمن جنگ روایت هاست و راه پیروزی بر دشمن در این جنگ، جهاد تبیین است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار بسیج مسئولیت سنگینی در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و تزریق امید به جامعه دارد، گفت: توطئه ها و فتنه های دشمن تمامی ندارد، نقش اساسی و رسالت بزرگ بر شانه خبرنگاران است؛ امروز جهاد تبیین یک فریضه فوری و واجب است و اصحاب رسانه میدان دار جهاد تبیین هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه خبرنگار و رسانه بسیج اخلاق و اصول حرفه ای را در همه حال بایستی رعایت کند، افزود: اخلاق مداری، بصیرت، ولایتمداری، صدادقت، شجاعت، هدفمند، پرسشگر، تحلیلگر، باانگیزه، دارای قلمی دقیق، محکم و موثق ویژگی خبرنگار بسیج است که ضمن نشر و ترویج انقلاب اسلامی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین، مطالبات مردمی را بی طرفانه از مسئولین پیگیری می کند.

حجت الاسلام عبدی در بخش دیگری از سخنان خود درباره لزوم بهره گیری از ایام ماه شعبان گفت: ماه شعبان از جهات مختلفی مورد توجه واقع شده است به ویژه اینکه این ماه منتسب به ماه رسول الله (ص) است. خود حضرت فرمودند: هر کس یک روز از این ماه را روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می شود.

وی افزود: دیگر اهمیت ماه شعبان تولدهایی است که در این ماه صورت گرفته، در رأس آنها نیمه شعبان یعنی تولد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) قرار دارد که ارزش و اهمیت این شب هم همطراز با شب قدر قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با توصیه به تلاوت روزانه قرآن در ایام مختلف سال گفت: ماه رسول الله (ص)، فرصتی استثنایی برای تمرین تقوا و انس بیشتر با قرآن کریم است؛ این ماه و ماه رمضان فرصت مناسبی برای تمرین تقوا و زدودن دل از همه آن چیزهایی است که جای خدا را در قلب انسان گرفته‌ و او را در زمره غافلان قرار داده‌ است.

حجت الاسلام عبدی با تاکید بر جدی گرفتن آثار وضعی اعمال گفت: هر عملی که در این عالم انجام می‏ دهیم، اثر وضعی دارد؛ هر یک از ما اگر موفق شود فقط یک خصوصیت اخلاقی را در خود به صورت ملکه و صفت ثابت درآورد یا یک رفتار اخلاقی را در خود درونی کند، آثار همین یک رفتار و خصوصیت اخلاقی برای خود فرد و هم جامعه برکات زیادی به همراه می آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات