مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش:

راهیان نور روش موثر جهاد تبیین است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: برپایی اردو و اعزام کاروان راهیان نور روش موثر جهاد تبیین و حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۷۱
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

عبدالوهاب شهنواز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش در حاشیه اعزام دانش آموزان بسیجی به اردوهای راهیان نور در گفت وگو با خبرنگار بسیج در خاش گفت: دستاوردهای دوران دفاع مقدس فراموش ناشدنی بوده و همه دلسوزان جامعه ایرانی و فرزندان این آب و خاک به آن افتخار می کنند.

وی بیان کرد: حماسه باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان داد که ملت ایران همچنان به آرمانهای والای اسلامی و انقلابی و در راستای صیانت از راه خونبار شهیدان در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب پایبند بوده و همچنان مقتدرانه در صحنه دفاع از میهن و اسلام آماده جانفشانی هستند.

شهنواز ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب خواهان فاصله انداختن میان ملت همیشه در صحنه و رهبری و تخریب جایگاه نظام جمهوری اسلامی بودند و در ماه‌های اخیر تلاش کردند به اهداف خود برسند، اما حضور باشکوه مردم در عرصه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تمام نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

مدیر آموزش و پرورش خاش گفت: مردم خاش و سرزمین بزرگ سیستان و بلوچستان و ایران سربلند خواهان عزت و اعتبار ایران در ابعاد داخلی و خارجی بوده و در کنار مقام معظم رهبری برای عزتمندی اسلام و میهن تلاش می کنند.

این مسئول بیان کرد: آشنایی دانش آموزان با رشادت‌های شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس یکی از نیازهای مهم در جامعه به شمار می رود.

ارسال نظرات