خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی دشمن فاصله انداختن نسل جوان با افتخارات و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی و خستگی میان مردم ایران است.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۸۳
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابادان؛ همایش قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، استانداران سراسر کشور و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان برگزار شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در این همایش گفت: ما در شرایط خطیر و سرنوشت سازی قرار داریم، دشمن متفاوت‌تر از پیش مقابل انقلاب اسلامی ایستاده است.


او افزود: هدف اصلی دشمن فاصله انداختن نسل جوان با افتخارات و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی و خستگی میان مردم ایران است،یک کشور و ملت را نمی‌شود از تاریخ آن جدا کرد، به فرمان پروردگار باید ایام الله را یادآوری کنیم، واقعیت‌های تاریخی در ظرف زمان متوقف نمی‌شوند، اثرات رویداد‌های تاریخی تا نسل‌ها بعد احساس می‌شود، حقایق جاری هستند و باید مرور کرد و عبرت گرفت.
سردار سلامی گفت: واقعیت هایی، چون بعثت رسول اکرم (ص)، غدیر و عاشورا تا امروز پرشور و با عظمت‌تر از سال‌های گذشته از سوی مردم برگزار می‌شود، زیرا محتوا و آثار این وقایع تأثیر گذار به خوبی درک شده است.

مردم باید واقعیت های عملکرد اروپا و آمریکا را بیشتر بشناسند، این اروپایی ها و غربی ها بودند که تجهیزات نظامی پیشرفته و سلاح های شیمیایی در اختیار رژیم صدام قرار می دادند، هنوز آثار حملات شیمیایی بر تن رزمندگان دفاع مقدس مشهود است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز اروپا در تحریم اقتصادی ضد مردم ایران پیشگام است و تبدیل به میدان مبارزه تجزیه طلبان و فراری‌های ضد ایرانی شده است، این در حالی است که ما توانایی افزایش برد تجهیزات نظامی و ضربه اساسی به آنان را داریم، اما هنوز این کار را نکردیم، ما به آنان هشدار می‌دهیم حیات اروپایی‌ها وابسته به نفت و امنیت است و باید مراقب باشند و خودشان را به خطر نیاندازند.


سردار سلامی افزود: اروپا با تمام توان پیشتاز ضربه و هجمه به ایران است، هرکاری از دستشان بر می‌آمد علیه ما بکار برده اند. اما بدانند ما راه خود را پیدا کرده ایم، اراده ما بر ایجاد امنیت است، اما مراقب باشند و سواستفاده نکنند.


او ادامه داد: انعکاس حضور پرمحتوای کاروان‌های راهیان نور و کار‌های فرهنگی اهمیت فراوانی دارد و باید زیرساخت‌های لازم در این زمینه انجام شود، از تامین امنیت کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی تا پیش بینی وسایل استاندارد رفت و آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها