مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع):
حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر در دیدار با مسئولین نهاد های رهبری دانشگاه های چهارمحال و بختیاری گفت: دانشگاه مرکز تحول است و از لحاظ فکری دانشگاه باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۵۸
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ، حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر در دیدار با مسئولین نهادهای رهبری دانشگاه های استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با عید قرآن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فصل برای بندگی خدا می باشد.

 وی افزود:  دانشگاه مرکز تحول است و از لحاظ فکری دانشگاه باید مورد توجه قرار بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام گفت:  حضور مردم در ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن ماه و تشییع  شهدا در اقصی نقاط کشور و استان، از دلبستگی مردم به این انقلاب حکایت می کند.

  وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دشمن بر روی معیشت کار می کند باید به بحث معیشت و اقتصاد توجه ویژه ای داشت و مراقب  دسیسه های دشمن در دانشگاه ها و مراکز علمی باشیم.

 حسینی صدر افزود:  نهاد روحانیت در دانشگاه ها باید طوری برنامه ریزی کنند که دسیسه های دشمن را مهار کنند و دانشجویان از لحاظ شبهه های ایجاد شده در ذهن شان توسط دشمنان،  اقناع شده باشند.

وی با اشاره به بحث حجاب و عفاف گفت: در بحث حجاب  و عفاف، نهادهای فرهنگی در دانشگاه ها باید وارد میدان شوند و برنامه ریزی کنند و شبهات مربوط به این حوزه را پاسخگو باشند.

حسینی صدر تصریح کرد:  با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به جهاد تبیین،  پیشنهاد می شود در بخشی از کلاس های دانشگاه ها به مباحث جهاد تبیین پرداخته شود و تحلیل های سیاسی و مناظره ها باید در دانشگاه ها تقویت گردد.

وی  به تعامل نهادهای فرهنگی در دانشگاه‌ها از جمله بسیج و نهاد رهبری اشاره کرد و افزود: همبستگی این مجموعه ها باعث حرکت رو به جلو اهداف انقلاب اسلامی می شود.

 حسینی صدر به حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان در دانشگاه ها تاکید کرد و پاسخگویی مدیران اجرایی به شبهات و سوالات دانشجویان را امری مهم خواند.

 وی به ایجاد مرکزی در دانشگاهها با همکاری حوزه و دانشگاه  که پاسخگوی شبهات دانشجویان باشند تاکید کرد و در پایان نیاز دانشگاهها به هم افزایی و همبستگی نیروهای انقلابی جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را امری مهم برشمرد.

ارسال نظرات