طی سفر کاری صورت گرفت؛

بازدید فرمانده سپاه امام رضا(ع) از مناطق عملیاتی در اهواز/دیدار با استاندار خوزستان/تقدیر از خادمان شهدا + (عکس)

فرمانده سپاه امام رضا(ع) طی سفرکاری ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در اردوگاه ثامن الائمه(ع) حمیدیه اهواز، شلمچه، شهید باکری آبادان و تقدیر از تلاش های شبانه روزی خادمان شهدا، با استاندار خوزستان نیز دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۹۰
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) طی سفرکاری ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و اردوگاه ثامن الائمه (ع) حمیدیه اهواز از تلاش های شبانه روزی خادمان شهدا تقدیر کرد.

سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی با تاکید بر فراهم آوردن اسکان و تغدیه که خود مقدمه کار فرهنگی است، گفت: این گونه اقدامات اثر مستقیم بر روی زائران کربلای ایران در این سفر معنوی می گذارد.

وی در ادامه سفر از اردوگاه شهید باکری آبادان بر لزوم تکمیل هر چه سریعتر اردوگاه برای هم افزایی و استفاده هرچه بیشتر زائران راهیان نور از فضای معنوی یادمان های شهدا به مسئولان امر تاکید و ابلاغ کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در ادامه با کاروان راهیان نور دانش آموزی خراسان رضوی از یادمان شهدای شلمچه زیارت کرد و سپس طی یک جلسه با دکتر حسینی محراب، استاندار خوزستان ضمن پیگیری نحوه تعامل و کمک در حوزه یادمان های اردوگاه ثامن الائمه(ع) و شهید باکری اقدامات لازم را جهت پیگیری های بعدی در دستور کار قرار داد.




ارسال نظرات
پر بیننده ها