خبرهای داغ:
قناعت استاندار خراسان جنوبی برای اعزام دانشجویان بازمانده از اردوی راهیان نور به دلیل کمبود منابع و امکانات، قول پیگیری داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۱۵۶
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در دیدار با مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان برای اعزام تعدادی از دانشجویان بازمانده از اردو‌های راهیان‌نور به دلیل کمبود منابع و امکانات، قول پیگیری و همکاری داد.

سید مصطفی موسوی‌زاهد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در این دیدار از اعزام یک هزار و ۲۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان به اردوی راهیان‌نور خبر داد.

وی افزود: دانشجویان در قالب اردوی هفت روزه براساس سیر تشرف که هر دانشگاه برای دانشجویان خود برنامه‌ریزی و تعریف کرده از یادمان‌ها و مناطق مختلف عملیاتی جنوب بازدید خواهند داشت.

موسوی‌زاهد، اعزام ۵۰۹ نفر از دانشجویان به اردوی راهیان نور در سال گذشته را یادآور شد و بیان کرد: اردوگاه خراسان جنوبی با ظرفیت ۴۸۰ تخت جهت اسکان دانشجویان با عنوان پادگان شهید حبیب اللهی در شهر اهواز قرار دارد.

وی با اشاره به بازماندن حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان از اردوی راهیان نور به دلیل کمبود اعتبارات، تصریح کرد: برای اعزام این دانشجویان نیاز به چهار دستگاه اتوبوس است که هزینه‌های آن باید تأمین شود.

در این دیدار، طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مقامی مشاور استاندار در امور روابط عمومی حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها