کمک های مومنانه به همت جهادگران بسیجی در سرخه انجام شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) از اهدا مبلغ 9 میلیون 500 هزار ریال کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند و سالمند در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۱۱
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه مبارک شعبان و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بسیجیان و جهادگران پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) اقدام به دستگیری از خانواده های نیازمند در محله کردند.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدامات جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ماه های رجب و شعبان برای آماده سازی انسان جهت ورود به ماه مبارک رمضان است. اگر مسلمانان بتوانند این دو ماه را خوب درک کنند و نهایت بهره برداری از آن را داشته باشند، بهره بیشتری از ماه مبارک رمضان نصیب شان خواهد شد.

او افزود: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در جهت شاد کردن دل های خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت، مبلغ 2 میلیون ریال به یک نیازمند اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) اضافه کرد: در جهت کمک به زلزله زدگان خوی مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال به همت جهادگران بسیجی جمع آوری و به آن ها اهدا شد.

ابراهیمی بیان داشت: همچنین کمک به یک نیازمند به مبلغ 2 میلیون ریال و کمک به یک سالمند نیازمند به مبلغ 4 میلیون ریال از دیگر اقدامات مومنانه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار