خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه و دستگیری یک نفر در این راستا با تلاش مأموران پلیس آگاهی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۴۸
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ارجاع پرونده‌ای به پلیس آگاهی استان مبنی بر وقوع یک مورد کلاهبرداری به ارزش میلیاردی در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: طبق اظهارات شاکی وی دارای یک باب مغازه روغن فروشی ماشین‌های سبک و سنگین بوده که به صورت عمده اقدام به توزیع روغن خودرو در سطح شهر می‌کرده که پس از مدتی متوجه سرقت چک‌های خود و عدم واریز وجوه نقد به حسابش می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه شاکی در اظهاراتش اعلام کرده به حسابدار مغازه‌اش مشکوک است خاطرنشان کرد: با دریافت این اطلاعات مأموران آگاهی به سراغ حسابدار مغازه رفته و بازجویی‌های لازم را به عمل آوردند.

جاویدان افزود: حسابدار مغازه در بازجویی‌ها به کلاهبرداری و سرقت برخی چک‌های صاحب کار خود اعتراف و عنوان کرد مبلغ 60 میلیارد ریال از چک‌های سرقتی را به حساب خود و بستگانش واریز کرده است.

وی با بیان اینکه طبق اظهارات فرد کلاهبردار وی با پول‌های سرقتی دو واحد آپارتمان و یک دستگاه خودرو 207 خریداری کرده است، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

ارسال نظرات