سرهنگ جعفری گفت: در راستای محرومیت زدایی اقدامات خوبی در سطح نقاط محروم سیستان و بلوچستان توسط قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه در ماه جاری انجام خواهد شد که از جمله آن اهدای ۲۵۱۶ سری اقلام ضروری زندگی که هر سری به مبلغ ۳ میلیون تومان و جمعا ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به کپرنشینان استان می باشد.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۸۴
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: در اسفند ماه سال جاری در راستای محرومیت زدایی اقدامات خوبی در سطح نقاط محروم سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد، که از جمله آن اهدای ۲۵۱۶ سری اقلام ضروری زندگی که هر سری به مبلغ ۳ میلیون تومان و جمعا ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به کپرنشینان استان می باشد.

وی افزود: توزیع ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان به مبلغ ۳۰ میلیون تومان هر سری جهیزیه و جمعا مبلغ ۱۲ میلیارد تومان نیز در دست اقدام می باشد.

سرهنگ جعفری بیان کرد: تکریم از ۲۰۰ خانواده‌ نابینایان، ناشنوایان و کوتاه قامتان با اهدای سبد بسته معیشتی به مبلغ هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و جمع کل ۱۰۰ میلیون تومان نیز انجام خواهد شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مردمیاری همواره سرلوحه کار قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و یکی از ماموریت‌های آن است، گفت: به مناسبت‌های مختلف و به صورت مستمر توجه به مردم مناطق محروم در دستور کار است.

ارسال نظرات