برگزیدگان دومین جشنواره استانی عکس ماه کهگیلویه و بویراحمد، پس از داوری آثار ارسالی توسط سه نفر از عکاسان مطرح هم استانی مشخص شدند.
کد خبر: ۹۴۹۶۲۹۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی سلیمانی فر مدیر مرکز آفرینش‌ های هنری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین جشنواره استانی عکس ماه با ارسال بیش از 200 اثر از عکاسان استان در دو بخش عکاسی با دوربین و موبایل برگزار شد.

وی افزود : داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را آقایان قدرت الله سلیمانی فر، اسحاق آقایی و حسن فتاحیان برعهده داشتند که پس از مشاهده و بررسی کارشناسانه آثار، منتخبین را برای حضور در نمایشگاه انتخاب کردند.
سلیمانی گفت: در این جلسه داوری 30 اثر برای حضور در نمایشگاه عکس انتخاب و برگزیدگان هر بخش معرفی و انتخاب شدند.
لازم به ذکر است که افتتاحیه این نمایشگاه روز چهارشنبه 17 اسفند مصادف با روز ولادت حضرت قائم (عج) ساعت 10 صبح در مکان نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌گردد. ضمناً از برگزیدگان این جشنواره در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تجلیل بعمل می آید.
این جشنواره به میزبانی معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، مرکز آفرینش های هنری بسیج استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد.
افراد پذیرفته شده در نمایشگاه عکس ماه به شرح زیر است :
علی خسروانی
صادق رودشتی
مریم ایزدپناه
فاطمه نجفی
نوید ویسی
مرضیه نجاتی
مهدیس حسنعلی زاده
یاسمن نوریان
سلیمان حسنی
مهرناز رحیمی
مسعود مدنی
مریم پرآور
شهلا برزین
سارا صادقی
وحید باقری
و در بخش عکاسی با موبایل:
صابر باقرنیا
علی حسین زاده



فیلم و تصاویر معرفی برگزیدگان دومین جشنواره استانی عکس ماه کهگیلویه و بویراحمدفیلم و تصاویر معرفی برگزیدگان دومین جشنواره استانی عکس ماه کهگیلویه و بویراحمدفیلم و تصاویر معرفی برگزیدگان دومین جشنواره استانی عکس ماه کهگیلویه و بویراحمدفیلم و تصاویر معرفی برگزیدگان دومین جشنواره استانی عکس ماه کهگیلویه و بویراحمدفیلم و تصاویر معرفی برگزیدگان دومین جشنواره استانی عکس ماه کهگیلویه و بویراحمدفیلم و تصاویر معرفی برگزیدگان دومین جشنواره استانی عکس ماه کهگیلویه و بویراحمدفیلم و تصاویر معرفی برگزیدگان دومین جشنواره استانی عکس ماه کهگیلویه و بویراحمد

 

 

ارسال نظرات