خبرنگاران ایرنا در هشتمین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر همچون سال های گذشته خوش درخشیدند و حائز عناوین برتر شدند.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۳۵
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر عظیم پیرانی، سرپرست مرکز ایرنا ایلام به خاطر انتشار بیشترین اخبار مربوط به اربعین حسینی در سال جاری مورد تجلیل قرار گرفت.

همچنین در این جشنواره سید حرمت الله موسوی مقدم خبرنگار ایرنا در بخش منابع طبیعی با انتشار گزارش دینارکوه نگینی بر تارک آبدانان حائز رتبه برتر شد.

زهرا موسوی دیگر خبرنگار ایرنا در بخش اربعین با گزارش پایان خوش ۲۴ ساعت دلواپسی رتبه برتر را کسب کرد.

آزاده خرم خبرنگار ایرنا در بخش خبر برای مطلب پنجمین سوگواره عکس مسیر سبز برگزار می شود به عنوان رتبه برتر برگزیده شد و ناهید ابراهیمی دیگر خبرنگار ایرنا نیز در بخش حجاب و عفاف مورد تجلیل قرار گرفت.

درخشش خبرنگاران مرکز ایلام در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر

مسئول بسیج رسانه استان ایلام در این آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، اظهار کرد: این جشنواره در ۱۴ موضوع از جمله جهاد تبیین، شعار سال، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوره اقدام، مکتب شهید سلیمانی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، کمک مومنانه، خانواده و سبک زندگی در سطح ملی و در سطح استانی با موضوعات اربعین حسینی، منابع طبیعی و پتروشیمی برگزار شد.

محمد علینظری با بیان اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر در استان ۱۰ قالب از جمله تیتر، مصاحبه، یادداشت، گزارش خبری، عکس، کلیپ، گزارش تصویری، موشن گرافی، مستند و خبر برگزار شد، افزود: بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره از سوی اصحاب رسانه و مطبوعات استان ارسال شد که در نهایت ۴۵۰ اثر در قالب محورها و موضوعات جشنواره مورد ارزیابی هیئت داوران قرار گرفت.

وی بیان کرد: بیش از ۱۲ داور در هیئت داوران با نگاه تخصصی در حوزه های مختلف رسانه ای حضور داشتند و داوری آثار بدون هیچ گونه نگاه سلیقه ای انجام گرفته و چتر رسانه ای بسیج رسانه یک نگاه فراگیر به اصحاب رسانه بوده است.

درخشش خبرنگاران مرکز ایلام در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر

علینظری با اشاره به حضور گسترده بانوان در جشنواره سال جاری نسبت به سال گذشته، یادآور شد: نگاه هیئت داوران در این جشنواره این بوده است که قلم های برتر در سپهر رسانه ای استان مورد تقدیر قرار گرفته و استعدادهای نو شناسایی و معرفی شوند.

هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ایلام عصر دیروز با شناختن آثار برتر و با حضور حسن بهرام نیا، استاندار ایلام، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان،مدیران دستگاه های اجرایی، مسوولان و خبرنگاران استان برگزار شد.


خبرنگاران مرکز ایلام در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر حائز رتبه های برتر شدند

خبرنگاران مرکز ایلام در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر حائز رتبه های برتر شدند

خبرنگاران مرکز ایلام در هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر حائز رتبه های برتر شدند

ارسال نظرات