خبرهای داغ:
به همت قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد:
به همت قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان در استان فارس اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۷۵
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یدالله بوعلی در آئین اهدا هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) بیان کرد: یکی از اقدامات و خدماتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال ارائه به مردم ایران است موضوع محرومیت زدایی و سازندگی است.

وی ادامه داد: قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این حوزه نقش محوری داشته و سپاه فجر انقلاب اسلامی نیز با ساماندهی خیران و احصا زوج‌های نیازمند استان نسبت به خدمت رسانی به این افراد در قالب تهیه هزار سری جهیزیه اقدام کرده است.

سردار بوعلی تاکید کرد: خدمت رسانی و محرومیت زدایی از جمله برنامه‌هایی است که توسط سپاه در حال اجرا بوده و گروه‌های جهادی در سطح استان فارس توانسته‌اند در راستای محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان خدمات خوبی ارائه دهند.

در ادامه، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه استان فارس هم در حاشیه این مراسم گفت: کار ارزشمند مجموعه سپاه فجر که اهدا یک هزار جهیزیه به زوج‌های جوان در ایام مبارک شعبان بود مایه افتخار و دلخوشی برای همه ما ایرانیان است.

وی افزود: اگر از یک طرف مشکلات اقتصادی بخواهد مانع ازدواج جوانان شود اما خیرین ، نیک‌اندیشان و انقلابی‌ها این کار را برای زوج‌ها آسان کردند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها