دوره آموزشی روایتگری دفاع مقدس ویژه طلاب و روحانیون برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۹۶
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره آموزشی روایتگری دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ جبهه و جنگ و رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، آموزش تخصصی سبک‌های روایتگری در یادمان و کاروان، یادمان شناسی راهیان نور و اصول بهره‌وری از زمان در کاروان، اصول و مبانی روایتگری دفاع مقدس، باید‌ها و نباید‌های روایتگری راهیان نور، شیوه‌های جذب مخاطبین در روایتگری، اصول و مبانی فن بیان در روایتگری، سیر تاریخی حوادث مهم دفاع مقدس، معرفی سبک‌های روش تبلیغ در دفاع مقدس و شباهت‌های دفاع مقدس با قیام عاشورای حسینی برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی به همت بسیج طلاب و  روحانیون سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با مربیگری حجت الاسلام احمد رضا رئیسی مسئول موسسه امیر بیان استان چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه 15 اسفند ماه بمدت یک روز برگزار خواهد شد.

سرفصل های آموزشی: روش شخصیت محور، روش موضوع محور، روش مکان محور، روش اتوبوسی می باشد و برای شرکت کنندگان در دوره،  گواهی آموزش صادر می شود.

طلاب و  روحانیون برای شرکت در این دوره می توانند به بسیج طلاب و  روحانیون سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام مراجعه و ثبت نام کنند.

ارسال نظرات