همایش‌های ورزشی باعث ایجاد شور و نشاط جامعه می‌شود

رییس هیات ورزش‌های همگانی، گفت:با برگزاری همایش‌های ورزش صبحگاهی و پیاده روی شور و نشاط و به جامعه باز می‌گردد.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۷۴
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علیرضا رحمتی رییس هیات ورزش‌های همگانی استان البرز،  در همایش بزرگ خانوادگی ورزش صبحگاهی، در خصوص برگزاری همایش‌های ورزشی،گفت: با برگزاری همایش‌های ورزش صبحگاهی و پیاده روی شور و نشاط و به جامعه باز می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه مردم از همایش ورزش صبحگاهی استقبال خوبی کردند، بیان کرد: بیش از ۲۰۰۰ نفر در این همایش که پخش مستقیم شبکه سه صدا و سیما بود شرکت کردند.

رحمتی افزود:جامعه موفق نیازمند انسان‌های سالم از نظر روحی و جسمی است که این امر با انجام ورزش و فعالیت‌های بدنی در سطح همگانی و عمومی میسر است.

وی افزود: در نظر داریم تا همایش‌های و برنامه های متنوعی با کمک مسئولین در سطح استان برای افزایش شور و نشاط مردم برگزار کنیم.

در پایان از استانداری البرز،فرماندار ی کرج ،شهردار و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج،سرپرست و دبیر محترم فدراسیون همگانی، اداره کل ورزش و جوانان استان سازمان زیبا منظر شهرداری کرج،سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راهور،صدا و سیما مرکز استان البرز، فرماندهی پادگان آموزشی شهید چمران ،اورژانس و هلال احمر،آتش نشانی و همه همکاران، کمیته ها و ورزشکار ان پرتلاش هیات ورزشهای همگانی استان ، شهرستانها و شهرهای اقماری محمدشهر و ماهدشت و هیات های ورزشی استان صمیمانه تشکر و قدرانی به‌عمل می‌اورم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار