کلاس باز آموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس راهور فراجا در مسجدجامع شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۷۴۸
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه نیمه شعبان کارگاه آموزش و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با حضور یکی از افسران اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان پس از شاقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

وی در جمع نمازگزاران با تبریک اعیاد شعبانیه ادامه داد: مدارس، مساجد، مراکز آموزشی، محافل عمومی و فضای مجازی با داشتن کارکرد آموزشی از مراکز مهم برای آموزش و ارتقا فرهنگ ترافیک می باشند.

افسر پلیس راهور فراجا، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز را از عوامل حادثه ساز در جاده ها عنوان کرد و افزود: فارغ از ضرورت بهبود وضعیت جاده ها، ارتقای استاندارد و ایمنی در صنعت خودرو سازی،با ارتقای فرهنگ ترافیک، آموزش و بازآموزی قوانین و مقررات رانندگی بخش زیادی از حوادث و تلفات ترافیکی کاهش می یابد.

وی به ضرورت آموزش و فعالیت های فرهنگی در حوزه کاهش تصادفات اشاره کرد و ادامه داد:  آموزش، قانون مداری و فرهنگ سازی در ارتقای فرهنگ عمومی موثر است و در کاهش حوادث نقش قابل توجهی دارد.

پاسخگویی به سوالات و اهدا کلاه ایمنی موتور به قید قرعه به شش نفر از حاضرین در کلاس باز آموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس راهور فراجا از دیگر برنامه های این کارگاه بود.

ارسال نظرات