خبرهای داغ:
به همت گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) برگزار شد:
به مناسبت سالروز آغاز عملیات خیبر ، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خمینی شهر با همکاری گردان ۱۲۴ امام حسین اقدام به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس ادوات زرهی و پیاده، در محل سپاه شهرستان خمینی شهر برگزار کردند.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۷۱
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (علیه السلام) ، به مناسبت سالروز آغاز عملیات خیبر ، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خمینی شهر با همکاری گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) اقدام به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس ادوات زرهی و پیاده، در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خمینی شهر برگزار کردند.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) گفت: در عملیات خیبر سال ۱۳۶۲ جمع زیادی از رزمندگان خمینی شهر به فیض شهادت رسیدند به همین دلیل ۵ اسفند ، روز حماسه و ایثار این شهرستان نام گزاری شد.

در همین راستا بود که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار با مردم اصفهان در سال ۱۳۹۵ در خصوص شهرستان شهید پرور خمینی شهر سخنانی را در همین مورد ایراد فرمودند.

این فرمانده در ادامه ادامه افزود: ما بمناسبت سالروز این عملیات بزرگ و سرنوشت ساز و خونین ، و به پاس بزرگداشت ۱۸۰ رزمنده خمینی شهری که در این عملیات به درجه رفیع شهادت رسیدند ، نمایشگاه دفاع مقدس ادوات سنگین و سبک را با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خمینی شهر را در محل خود ناحیه برگزار کردیم.

این نمایشگاه در دو نوبت صبح وعصر، با استقبال خوب مردم و دانش آموزان مدارس برنامه های مختلف فرهنگی از جمله روایتگری راویان دفاع مقدس ودیگر برنامه ها را در پی داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها