سجاد سلیمی‌پور یکی از کارآفرینان بسیجی می‌باشد که توانسته است با تسهیلات بسیج سازندگی شهرستان دشتستان و عزم و اراده خود تولیدی عفاف و حجاب را در این شهرستان راه‌اندازی و گسترش دهد.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۷۶
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این کارآفرین جوان ابتدا فعالیت خود را در خانه آغاز کرد و در سال ۹۶ تصمیم به برپایی کارگاه‌ تولیدی عفاف و حجاب گرفت و به همراه آن از تسهیلات و حمایت‌های بسیج سازندگی شهرستان دشتستان در جهت گسترش تولیدی خود استفاده کرد.

سلیمی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به آغاز فعالیت تولیدی خود گفت: ابتدا فعالیت تولیدی خود را در خانه آغاز کردیم و از سال ۹۶ تا به حال توانستیم کارگاه خود را از خانه به سطح شهرستان دشتستان انتقال دهیم و از طریق دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی این شهرستان بازار خود را به طرز بسیار خوبی گسترش دادیم و به واسطه آن برای ۲۴ نفر از خانم‌های بد‌سرپرست به صورت غیر مستقیم و در منزل اشتغالزایی کردیم.

گسترش فعالیت تولیدی با تسهیلات بسیج سازندگی شهرستان دشتستان/ اشتغازایی و صادرات به کشور‌های همسایه توسط تولیدی عفاف و حجاب

وی اوایل کار تولیدی خود را در جهت جلب رضایت مشتری دانست و اذعان کرد: برای آنکه بتوانستیم در کار خود حمایت و رضایت مشتری را کسب کنیم ابتدا محصولات خود را به صورت رایگان دوخت می‌کردیم و به همراه آن خدمات پس از فروش ۱۰ ساله به مشتریان در جهت جلب رضایت آن‌ها می‌دادیم.

این کارآفرین بسیجی با اشاره به تنوع محصولات تولیدی خود افزود: چادر، عبا، مانتو‌های محجبه، مقنعه و رو سری محصولاتی هستند که در این کارگاه تولیدی عفاف و حجاب تولید می‌کنیم.

سلیمی پور حمایت‌های بسیج سازندگی را در جهت پیشبرد اهداف تولیدی خود بسیار اثربخش دانست و گفت: با حمایت‌های بسیج سازندگی شهرستان دشتستان از طریق تسهیلات و به همراه آن گسترش کار خود و افزایش چرخ‌های خیاطی سالیانه بالغ بر ۱۵ هزار محصول تولید می‌کنیم که از این تعداد در ۱۷ استان کشور و کشور‌های افغانستان و عراق صادر می‌شود.

گسترش فعالیت تولیدی با تسهیلات بسیج سازندگی شهرستان دشتستان/ اشتغازایی و صادرات به کشور‌های همسایه توسط تولیدی عفاف و حجاب

وی در پایان با اشاره به حمایت‌های بیشتر مسئولین در جهت پیشرفت هرچه بهتر این تولیدی اظهار کرد: شایسته است مسئولین در جهت گسترش کار تولیدی، صادرات بیشتر و اشتغالزایی حمایت‌های بیشتری را از تولید‌کنندگان در جهت اجرایی شدن این امر مهم کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها