فرمانده بسیج ادارات ساوه گفت: ۳۰ نفر از مدیران و کارمندان بسیجی دستگاه های اجرایی شهرستان ساوه به عنوان خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران به زوار این مسجد مقدس خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۴۹۷۰۵۸
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

مجتبی خوشخو، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات ساوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ساوه گفت: حاکمیت مسلط بر جامعه ما حاکمیت مهدوی و معنوی است؛ ما وظیفه داریم شرایط را برای خودسازی اقشار مختلف مردم و نهایتا جامعه سازی مهدوی و رسیدن به تمدن اسلامی آماده کنیم.
وی افزود: ارزشمندترین محصول یک مکتب و تفکر، انسان است و ما باید محور برنامه‌های خود را جهت رسیدن انسان به تعالی معنوی و دنیوی قرار دهیم.
فرمانده بسیج ادارات ساوه تصریح کرد: شاگردان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حاج قاسم سلیمانی می‌شوند که دل در گروی قطب عالم امکان مهدی فاطمه عج و نائب ایشان، ولی امر مسلمین جهان داشت.

خوشخو افزود: برنامه‌ی فرهنگی تاثیرگذار است که تداوم داشته باشد و دائما انسان را به سمت توسل و تضرع هدایت کند لذا به همین منظور بسیج ادارات شهرستان ساوه شرایط را برای حضور ۳۰ نفر از مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی جهت خدمت افتخاری در مسجد مقدس جمکران فراهم نموده و از روز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم امسال در میعادگاه منتظران، توفیق تشرف و خدمت پیدا می‌کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات