زنجان-فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: پنجمین جشنواره شهرستانی "مالک اشتر" سپاه ناحیه زنجان با انتخاب حوزه‌ها و پایگاه‌های برتر مقاومت و معاونت‌ها و رده‌های برتر سپاه ناحیه شهرستان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۰۹۳
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سرهنگ محسن سهندی در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار داشت: در این جشنواره حوزه‌ها و پایگاه‌های برتر برادران و خواهران و همینطور رده‌ها و معاونت‌های برتر در سطح شهرستان زنجان برگزار شد.

 

وی ادامه داد: حوزه شهید باهنر از حوزه‌های برادران، حوزه فاطمه الزهرا (س) از حوزه‌های خواهران، پایگاه برتر برادران پایگاه شهید احمد متوسلیان از حوزه شهید اشرفی، پایگاه برتر خواهران پایگاه حضرت معصومه حوزه فاطمه الزهرا(س) جزو رتبه‌های برتر این جشنواره شدند و از مسئولان این حوزه‌ها و پایگاه‌ها تجلیل شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی موسوی، رجائی، زینب کبری(س) و حضرت معصومه (س) شایسته تقدیر شدند افزود: معاونت‌ها و رده‌های مختلف سپاه ناحیه که عملکردهای خوبی در یک سال اخیر داشتند نیز شایسته تقدیر شدند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام دغدغه سپاه و بسیج حفظ دستاوردهای انقلاب و پاسداری از اقتدار کشور عزیزمان است، مطرح کرد: بسیجیان سلحشور زنجانی گوش به فرمان ولایت، هرجا که نیاز باشد در صحنه‌های خدمت رسانی حضور دارند و می‌درخشند. همین طور قرار است گروه‌های جهادی مختلف در ایام نوروز در مناطق محروم حضور داشته باشند و خدمت رسانی کنند.

 

سهندی از حضور فعال بسیجیان زنجانی در مناطق زلزله زده خوی خبر داد و گفت: از نخستین روز وقوع زلزله تا این لحظه گروه‌های جهادی مختلف و همین طور بسیجیان جان بر کف برای خدمت رسانی در این مناطق حضور داشتند.

 

ارسال نظرات