فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: توانمندی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به ویژه نیروهای مسلح جرأت حمله به ایران را از دشمنان گرفته است.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۳۲
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

قدرت بازدارندگی ایران اسلامی جرأت حمله را از دشمن گرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سردار رمضان زیراهی یکشنبه شب در آئین یادواره شهدای گمنام و ۲۴ شهید شهر بردستان با بیان اینکه عنایت امام زمان (عج) پشت انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: عظمت و اقتدار نظام اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا هستیم.

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اعلام اینکه کشور و منطقه ما یک چهار راه اقتصادی است، بیان کرد: هرکس بر این منطقه غالب شود می‌تواند جهان را در دست بگیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد دنیا در این منطقه می چرخد و به همین دلیل تمام سعی دشمن تسلط بر این منطقه است اما جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها سد محکم در مقابل تجاوزگری و چپاولگری دشمنان ایستاده است.

 

زیراهی با تاکید براینکه به برکت مجاهدت‌های فرزندان این سرزمین ما نیرومند هستیم، گفت: توانمندی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی به ویژه نیروهای مسلح جرأت حمله به ایران را از دشمنان گرفته است.

 

وی با تاکید براینکه تنها قدرت زور است که دشمن را از حمله باز می‌دارد، عنوان کرد: اگر می‌بینیم آمریکا در کشورهای منطقه مانند افغانستان، سوریه و عراق سلطه گری و تجاوزگری می‌کند و یا در زمان شاه در ایران، به دلیل این است که قدرت غرب را پذیرفتند اما جمهوری اسلامی از ابتدا قدرت غرب و سلطه گری آنها را نپذیرفته است.

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اعلام اینکه کسانی که در کشور خراب کاری می‌کنند، مزدور غرب هستند، ابراز کرد: منافقین از گروه‌های تجزیه طلب و حتی هیتلر خیلی پست تر هستند.

 

وی با اعلام اینکه استکبار جهانی و دشمنان هیچ گاه راضی به تن دادن به حاکمیت قانون اسلام بر هیچ جامعه‌ای نمی‌شوند، تاکید کرد: آمریکایی‌ها خصلتشان مانند سگ است و اگر در مقابل آنها عقب نشینی کنیم، جلوتر می آیند اما اگر در برابر زیاده خواهی و تجاوز آنها ایستادگی کنیم، از دور به ما پارس می‌کنند.

 

زیراهی با بیان اینکه قدرت امنیتی، تهاجمی، پدافندی و موشکی ایران اسلامی بسیار بالا و بازدارنده است خاطرنشان کرد: موشک‌های ما الان دقت صددرصدی دارند و در رابطه با قدرت پهبادی نیز در ردیف کشورهای تراز اول جهان هستیم و موشک‌های بالستیک با برد ۲ هزار کیلومتر داریم که توان افزایش برد آنها را نیز داریم.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در منطقه دست برتر دارد، تاکید کرد: امروز لشکر یا ارتش جهان اسلام در حال شکل گیری است و از حزب الله لبنان تا جیش الوطنی، حشد الشعبی، فاطمیون، حیدریون، زینبیون و انصارالله که جهان اسلام را پایه گذاری می‌کنند همه تحت یک فرماندهی واحد علیه دشمن می‌جنگند.

 

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه هدف دشمن از برجام دو و سه خروج ایران از منطقه است، گفت: هرکس در این منطقه دست برتر داشته باشد می‌تواند بر کل دنیا حکمرانی کند.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات