خبرهای داغ:
سرهنگ خیران پور، فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر به همراه فرماندهان حوزه ها وکانون های اقشاری از خانه شهیدبندر ماهشهر بازدید و از این مجموعه تقدیر وتشکر کردند.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۰۶
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بندر ماهشهر؛

 در این بازدید دکتر عادل شیرالی نویسنده حوزه دفاع مقدس در گفتگویی صمیمانه گزارش عملکرد وبرخی از مشکلات این مجموعه  را به فرمانده سپاه ناحیه بندر ماهشهر ارائه دادند.

سرهنگ خیران پور نیز در این بازدید ضمن تشکر از عوامل دست اندرکار این مجموعه فرهنگی وعلمی گفت: نظام جمهوری اسلامی در همه حوزه‌ها از جمله در زمینه فرهنگی ودفاع مقدس حرف‌ها و ایده و نظرات مهمی دارد و ماهشهر به خاطر نقش مهمی که در دفاع مقدس داشته است می‌تواند به خوبی اتفاقاتی را که در ابتدای دفاع مقدس رقم خورد را ثبت وضبط کند وبرای آیندگان به ودیعه بگذارد 

 

 

سرهنگ خیران با اشاره به گستره بسیج در حوزه‌ها و اقشار مختلف جامعه تاکید کرد: بسیج با تعامل با این مجموعه ها می‌تواند تجارب خود را منتقل و در راستای اجرای عملیات‌های فرهنگی در جامعه هم‌افزایی ایجاد کند.

 

درپایان فرمانده سپاه بندر ماهشهر قول همکاری و حمایت از چاپ ونشر کتب این مجموعه و استفاده بسیجیان از فرهنگ شهید و شهادت را دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها