خبرهای داغ:
دومین یادواره شهدای رسانه ملی شهید شاخص احمد رستگار در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۲۷
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، این مراسم با حضور جمعی از مسئولان ، ایثارگران ، خانواده معظم شاهد و اصحاب رسانه در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد .

 

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در ارتباط زنده تصویری با این مراسم با اشاره به نقش بی بدیل شهدای رسانه ملی گفت : شهید رستگار نمونه ایی از مجاهدانی است که در راه ایستادگی کشورمان و روایت صادقانه از ۸سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند.

وی افزود : انقلابی بودن و انقلابی فکر کردن از ویژگی های شهدای رسانه ملی و هشت سال دفاع مقدس است .

 

رئیس رسانه ملی ادامه داد : شهدا در مرحله اول انقلابی بودن و در آخر در این مسیر به تعالی رسیدند،

 

جبلی بیان کرد : الگوی ما در رسانه ملی مجاهدت شهیدانی چون احمد رستگارست که نه فقط در قامت تصویربردار بلکه در تمامی مسیر های کاری در راه شهدا و در کنار شان قدم برمیداشت و در نهایت در این مسیر به فیض شهادت نائل آمد.

 

شهدای رسانه راویان دفاع مقدس 

 

رئیس مرکز بسیج رسانه ملی نیز در این مراسم با تجلیل از شهید احمد رستگار و شهدای رسانه گفت : شهید رستگار و همرزمان ایشان از نخستین راویان دفاع مقدس بودند .

 

محمد مهدی رحمتی افزود : سلاح شهید رستگار دوربین او بود که از قاب تصویرش حماسه های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ثبت و ماندگار شد .

 

وی ادامه داد : همه باید در جهت ترویج راه و سیره شهدا در جامعه و معرفی آنها به نسل جوان تلاش و کوشش کنیم و شهدا الگو برای همه ماهستند

 

.نقش اثرگذار اصحاب رسانه در مقابل جنگ نرم دشمن

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان نیز در یادواره شهید احمد رستگار و شهدای صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت : بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری ، دفاع مقدس یک گنجینه است و باید از آن استفاده و بهره برد.

 

سردار نعمت الله باقری با گرامی داشت یاد و خاطره شهید رستگار و شهدای رسانه ملی افزود : خبرنگاران و تصویربرداران رسانه ملی در دوران دفاع مقدس در مظلومیت و با شجاعت در جهت ثبت رشادت های رزمندگان اسلام تلاش و مجاهدت کردند .

 

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن نا امیدکردن مردم است ، ادامه داد : تاکتیک امروز دشمن جنگ نرم است و می خواهد جامعه را ناامید کند اما با حضور فعال و اثرگذاران اصحاب رسانه و حضور آگاهانه مردم این توطئه دشمنان این دسیسه ها همیشه با شکست مواجه شده است .

 

حضور فعال صدا و سیمای مرکز خوزستان در خط مقدم جبهه

 

داریوش دبیقی، مدیر کل صدا و سیما مرکز خوزستان گفت: صدا و سیمای مرکز خوزستان بیشترین ایثارگر در بین مراکز استان‌ها دارد و دارای ۱۶ شهید، ۲۰ جانباز و ۱۱۵ ایثارگر است و ۲۰ نفر از فرزندان شهدا در رسانه استانی مشغول فعالیت هستند.

 

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز خوزستان در دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه حضوری فعال داشت افزود: شهید احمد رستگار، نخستین تصویربردار شهید رسانه ملی است که دوران مبارزه علیه رژیم ستمشاهی و سال‌های حماسه و ایثار نقشی فعال و اثرگذار داشت.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان تاکید کرد: خوزستان رنگین کمان اقوام است که همیشه نقش پویا، آگاهانه و اثرگذار در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی داشته و دارند.

 

در پایان این مراسم از خانواده شهید احمد رستگار و شهدای صدا و سیمای مرکز خوزستان تجلیل شد .

 

شهید رستگار ، تصویربردار صدا و سیمای مرکز خوزستان و

ارسال نظرات
پر بیننده ها