خبرهای داغ:
در آستانه ولادت حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برنامه سرکشی از خانواده شهدا همراه با خاطره گویی خانواده شهدا با حضور پایوران وبسیجیان گردان ۱۱۰ امام حسین (علیه السلام) در منزل خود شهدا انجام شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۰۲
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام) ، در آستانه ولادت حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)برنامه سرکشی از خانواده شهدا همراه با خاطره گویی خانواده شهدا با حضور پایوران وبسیجیان   گردان ۱۱۰ امام حسین (علیه السلام) در منزل خود شهدا انجام شد.

فرمانده گردان ۱۱۰امام حسین (علیه السلام) در این باره گفت: در آستانه ولادت منجی عالم حضرت صاحب الزمان(عج) ،رزمندگان گردان ۱۱۰ امام حسین (علیه السلام) با حضور در منزل شهیدان والا مقام سعیدی و شوقی، ضمن ادای احترام و تبریک به مناسبت ولادت حضرت مهدی صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، از خانواده محترم شهیدان دیدار کردند.

این فرمانده افزود: مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند:ما انقلاب، اسلام، قرآن، استقلال، آبرو و حیثیت را از برکت خون پاک شهدای عزیزمان داریم، لذا می کوشیم تا همانند این ستارگان ادامه دهنده راه شهدا در دفاع از اسلام و ولایت باشیم.

وی افزود:در ادامه این دیدار صمیمی، خانواده شهیدان به بیان خاطره ازشهید پرداختند و برای رزمندگان اسلام دعای خیر و عاقبت به خیری را از خداوند منان خواستار شدند.

لازم به ذکر است که درپایان این دیدار، ازخانواده بزرگوار این شهیدان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها