اسماعیل مدبرمقدم به عنوان جوان برتر سال 1401 استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان از وی تجلیل شد .
کد خبر: ۹۴۹۷۳۶۲
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته جوان صبح امروز آیین تجلیل از جوانان برتر سال 1401 استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان، مسعود نوری مدیرکل امور اجتماعی استانداری، عاطفه سادات مدبرنژاد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، حجت الاسلام حمزه پیشقدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان برگزار شد و 11 نفر از نخبگان جوان در حوزه های مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این آیین از اسماعیل مدبرمقدم، معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان جوان برتر در حوزه رسانه و فضای مجازی و همچنین برترین جوان سال 1401 در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

مدبرمقدم در هنگام دریافت لوح تقدیر چند لحظه ای پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بیان کرد: (روز جوان را باید به جوانانی تبریک گفت که جوانی خود را دادند تا ما به جوانی برسیم) که پس از بیان این جمله برای چندمین بار مورد تشویق حضار قرار گرفت.

در این جشنواره از یوسف رزاقی دارنده مقام سوم مسابقات جهانی مستریونیورس در رشته قویترین مردان دسته ۱۰۵ کیلو گرم و ۱۲ جوان برتر دستگاه های اداری استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن خیر مقدم به جوانان ورزشکاران و تبریک اعیاد شعبانیه و هفته ی جوان گفت : دستگاهای اداری استان در ۴ محور علمی ،اجتماعی ،اقتصادی و فرهنکی سه جوان برتر خود را به همراه مستندات به اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی کردند که توسط کمیته داوری یک نفر انتخاب و برای جشنواره برتر کشوری به وزارت ورزش و جوان معرفی شدند.
عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: ۳۶ جوان از طرف دستگاه های اداری معرفی و در نهایت ۱۲ جوان برتر انتخاب شدند .

همچنین در این جشنواره از مجتبی معینی (جوان برتر قرآنی)، سلیمان خوش اندیش (جوان برتر حوزه اجتماعی، مسئول شورای تحول اجتماعی مادوان و بلهزار)، کلثوم رضایی (جوان برتر معلول، روشندل حافظ کل قرآن)، سید حسین نظرپور (جوان برتر خادم اهلبیت) خانم صدیقه مسعودی کوشک (جوان برتر حوزه کارآفرینی بانوان)، خانم معصومه سادات حسینی صابر (جوان برتر گروه های جهادی ) علی پیروج، مرتضی راد،احمد وجدان نژاد، محمد سلیمی راد،مهدی قربانی فر،احمد عبادتی پور، در حوزه های ورزش، دانش بنیان و هنر با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

در این مراسم توسط قرخلویی مداح اهل بیت و ایرج زاده از هنرمندان استان برنامه مولود خانی و موسیقی محلی اجرا که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت .

 

 

 

برترین جوان سال 1401 استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدبرترین جوان سال 1401 استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

 

ارسال نظرات