خبرهای داغ:
دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان قزوین؛

«محله ها به عشق مهدی» آذین بندی می شوند/اجرای بیش از ۱۰ مراسم محوری احیای شب نیمه شعبان در قزوین

جباری عنوان کرد: برنامه های عملیاتی ایام ولادت حضرت مهدی(عج) با محوریت مجموعه های مردمی قزوین با برگزاری بیش از ۱۰ مراسم محوری در احیای شب نیمه شعبان به صورت پراکنده در مساجد، امامزادگان، حسینیه ها، برگزاری «جشن محله ها به عشق مهدی» در محلات شهر قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۶۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

قزوین_ میلاد جباری دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان قزوین، در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: در انقلاب اسلامی حضور مردم کلید حل مشکلات در همه مسائل است و این حضور، هیچ جایگزین دیگری ندارد. گام دوم انقلاب گام حکمرانی مردم به محوریت جوانان برای آبادانی ایران اسلامی است و حلقه‌های میانی - تشکل های مردمی به عنوان بخشی از خود مردم راهکار عملی این میدان داری هستند.

وی گفت: تشکل‌های مردمی در عرصه‌های تخصصی نقش واسط بین حاکمیت و مردم هستند و به عنوان حلقه‌های میانی ایفای نقش می کنند، زیرا به تجربه ثابت شده است هر جا به فرصت‌های حضور حداکثری مردم تکیه شده نتیجه بهتری حاصل شده است.

دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان قزوین اظهار کرد: با تشکیل ستاد هماهنگی نیمه شعبان در مورخه ۹ اسفند ماه در استانداری در راستای تسهیل، حمایت و پشتیبانی از جشن های ایام نیمه شعبان و دهه مهدویت تشکیل شد.

جباری عنوان کرد: برنامه های عملیاتی ایام ولادت حضرت مهدی(عج) با محوریت مجموعه های مردمی قزوین با برگزاری بیش از ۱۰ مراسم محوری در احیای شب نیمه شعبان به صورت پراکنده در مساجد، امامزادگان، حسینیه ها، برگزاری «جشن محله ها به عشق مهدی» در محلات شهر قزوین و با پیوست اجرای جشن مردمی، جنگ شادی، همخوانی سرود سلام فرمانده و بیعت ، پاتوق گروه سرود و تئاتر، ایستگاه شادی و پذیرایی، نورافشانی و غیره، کاروان شادی به عشق مهدی بصورت سیار در خیابان ها و محلات با اجرای گروه سرود، پویش سراسری بانگ لبیک یا مهدی در شب نیمه شعبان ساعت ۲۰:۵۵ بصورت سراسری از مسجد مقدس جمکران اجرا می شود.

وی افزود: همچنین آذین بندی و فضای محلات و خیابان های پر تردد، برگزاری بیش از ۲۰ ایستگاه شادی و پذیرایی در محلات و جلوی مساجد، همراه با پیوست های متنوع فرهنگی، اجرای ۳۰ پاتوق گروه سرود در محلات شهر قزوین، برگزاری جشن مردمی متمرکز به عشق مهدی در پیاده راه میدان آزادی در شب و عصر نیمه شعبان با پیوست جُنگ شادی هنرمندان قزوینی، گروه سرود، خواننده، مدیحه سرایی، شعر خوانی، استنداپ، پرده خوانی همراه با ۱۰ ایستگاه خدمات رسان کودک، نوجوان، پذیرایی و پخش زنده از شبکه سراسری قزوین از دیگر برنامه های اجرایی ماست.

جباری در پایان گفت: این ستاد با مشارکت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، تبلیغات اسلامی، شهرداری، سازمان فرهنگی ورزشی، شورای اسلامی شهر، شورای هیئات مذهبی، جبهه فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون مساجد، صنعت، معدن و تجارت، شهرک های صنعتی برگزار شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار