خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: با حراست از منابع طبیعی و آبخیزداری به این هدف می‌رسیم و در سطح شهرستان پروژه‌های آبخیزداری و دغدغه کنترل روان آب‌ها مورد توجه است.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۰۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

بی دقتی در منابع طبیعی و آبخیزداری در سال‌های گذشته سبب بحران آب شده استبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در مراسم بزرگداشت روز درختکاری در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری و آب در شهرستان انجام شده است، افزود: بی دقتی در منابع طبیعی و آبخیزداری در سال‌های گذشته سبب بحران آب شده است.
او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۶ مبنی بر توجه به مدیریت منابع آب و صیانت از این مایه حیات، گفت: با حراست از منابع طبیعی و آبخیزداری به این هدف می‌رسیم و در سطح شهرستان پروژه‌های آبخیزداری و دغدغه کنترل روان آب‌ها و آب‌های سطحی را داشته و پیگیری کرده ایم.
جلالی با تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌ها و تشکل‌های مردمی و استفاده از این ظرفیت ها، اظهار کرد: نیازمند مشارکت همه مجموعه‌ها هستیم و فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات مشترک دستگاه‌ها در حفظ و حراست از این سرمایه ملی اولویت دارد.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، با اشاره به جنگل و مراتع شهرستان، بر حمایت و صیانت از آن‌ها تاکید کرد و خواستار توجه جدی مسئولان استانی و کشوری در این راستا شد.
او در پایان از کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود در راستای حفظ و حراست از این نعمت‌های الهی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها