خبرهای داغ:

بانوان در تحقق زمینه‌های ظهور نقش بی‌بدیل دارد

رئیس تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان در تحقق یافتن زمینه‌های ظهور نقش بدیلی دارند، پس باید در این ارتباط بیش از گذشته تلاش کنند.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۴۲
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسن محمدی، رئیس تبلیغات اسلامی ارومیه، امروز 16 اسفند در اجتماع بانوان مهدوی که در امامزاده غریب حسن(ع) ارومیه برگزار شد، گفت: اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان می‌توانند برای تحقق زمینه‌های ظهور تلاش کنند و در این زمینه نقش‌آفرین شوند.

وی با بیان اینکه، بنابراین خواهران مومن و متعهد با علم به اهمیت این موضوع لازم است، برای تربیت نسل سالم و مومن اهتمام کنند، ادامه داد: نسلی که زمینه‌ساز ظهور هستند، فقط در دامان مادران دیندار پرورش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه، زنان از منظر قرآن کریم سفیران معنویت در جامعه هستند، ادامه داد: خواهران مومن می‌توانند با قرار گرفتن در پرتو حجاب ضمن حفظ شعائر دینی به وظایف خطیر در ارتباط با تربیت نسل سالم همت گمارند.

رئیس تبلیغات اسلامی ارومیه، با بیان اینکه لازم است، بانوان با عشق و صلابت در مسیر رسیدن به ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) گام بردارند، خاطرنشان کرد: ایام نیمه‌شعبان بهترین فرصت است، تا برای توفیق یافتن در این زمینه از خداوند متعال یاری بخواهیم.

وی به نقش مادران در تربیت نسل زمینه‌ساز برای ظهور اشاره کرد و گفت: مادران گرامی در این ارتباط نقش مهمی بر عهده دارند، که امید است، برای موفقیت در این زمینه به توانمندی‌های خود بیفزایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار