خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید غیوراصلی از برگزاری جشن «منتظران امام زمان(عج)» در مرکز بازار شهرستان توسط حوزه و با همکاری چاپخانه 9مهر و کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۹۴۹۷۴۵۱
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه، سروان پاسدار علی بیت سیاح بیان کرد ظهر سه‌شنبه به مناسبت نیمه شعبان جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور جانشین ناحیه حمیدیه و مردم ولایتمدار این شهرستان برای امامی برگزار شد که زنده و حاضر هستند و تنها از دید ما غایب است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا به اعتقادات دینی و مذهبی مسلمانان خدشه وارد کند، افزود: همه ساله حضور پر شور مردم در این جشن‌ها موجب وحشت دشمنان شده است.

 

سروان بیت سیاح با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است نسل جوان را از اعتقادات مذهبی دور کند، گفت: سرود «سلام فرمانده» نشان داد نسل جوان در اعتقادت دینی و اسلامی پیشگام است.

 

فرمانده حوزه شهیدغیوراصلی تصریح کرد: دشمن در چند روز تلاش می‌کند که عظمت بزرگ جشن نیمه شعبان را تحت شعاع قرار دهد در صورتیکه این جشن رویکردی سیاسی ندارد و تنها نشانگر اعتقادات مردم است.

وی در ادامه تصریح کرد جامعه ما باید در زمره منتظران واقعی قرار گیریم، گفت: کسی که منتظر است، باید به‌سوی آن رستاخیز عظیم و بی‌مانند قدم بردارد، برای آن روز مهم آماده شود.

در پایان از همه حاضرین و کسانی که در این مراسم سهم داشتند تقدیر و تشکر کردند و گفت این برنامه با برگزاری ایستگاه صلواتی و شعر خوانی و مدح اهل البیت(ع) و پذیرایی از حاضرین و ماشین های که از این مسیر رد می‌شدند صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها