خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برچیده شدن همه کلاس‌های سنگی استان تا سال ۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۶۰
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در آئین جشن نیکوکاری ۱۴۰۱ که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دانش آموزان امروز یاد گرفتند که در کنار شاد بودن خود به شاد بودن دوستان خود فکر کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: از میلاد امام زمان (عج) تا عید نوروز با برگزاری مراسم کمک‌های مردمی، مبالغ و هدایای جمع آوری شده به دست دانش آموزان محروم و نیازمند خواهد رسید.

 

حمیدی نژاد گفت: توانمندسازی خانواده‌ها که توسط کمیته امداد انجام شده باعث رشد دانش آموزان از نظر علمی شده و با اجرای طرح «جهش» دیگر شاهد کمبود امکانات در آغاز سال تحصیلی آینده نیستیم.

 

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۳ هیچ کلاس سنگی نخواهیم داشت، گفت: حدود هزار و ۲۰۰ کلاس سنگی در استان وجود داشت که بالای ۷۵۰ کلاس تا اوایل بهمن و بالای ۸۵۰ تا پایان اسفندماه جمع‌آوری می‌شوند و بقیه نیز سال آینده برچیده می‌شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه تثبیت‌کننده همه تلاش‌های انجام شده فعالیت بسیج و گروه‌های جهادی است، گفت: از فردا ۵۰ گروه جهادی در شاوور و شوش کار ترمیم، بازسازی، تجهیز و نوسازی مدارس این دو شهر را آغاز می‌کنند.

 

حمیدی نژاد ادامه داد: با همکاری این مجموعه‌ها جهل و بی‌سوادی از مدارس و استان ریشه‌کن خواهد شد و دشمنان ما هر چه می‌خواهند تلاش کنند و بر طبل خالی خود بکوبند اما دانش آموزان ما با سلامت سال تحصیلی را به پایان می‌برند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این اتفاقات زودگذر حاصل تلاش‌های آدم‌های ترسو است که دانش آموزان ما را مورد هدف قرار دادند و به مقصد نخواهند رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها