خبرهای داغ:

خوزستان میزبان همایش روز ملی راهیان نور

۲۰ اسفند مصادف با ورود امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به یادمان شهدای هویزه، روز ملی راهیان نور در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است، همایش روز ملی راهیان نور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۷۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مسئول فرهنگی سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان، گفت: ۲۰ اسفند مصادف با ورود امام خامنه‌ای به یادمان شهدای هویزه به عنوان روز ملی راهیان نور در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است، به همین مناسبت سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان مراسمی را جهت گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز و این روز برگزار خواهد کرد.

 

نوربخش شیخی افزود: در این برنامه آیین اختتامیه جشنواره استانی سرزمین نور نیز برگزار خواهد شد.

 

شیخی بیان داشت: این روز بهانه‌ای برای تقدیر از عزیزانی است که بدون چشم داشت و در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و شهدای عزیز در حرکت عظیم راهیان نور به طرق مختلف به خدمت به زائران مشغول بودند؛ لذا از تعدادی از الگو‌های برتر راهیان نور و عوامل اجرایی هر چه با شکوه‌تر این حرکت عظیم فرهنگی قدردانی خواهد شد.

 

دبیر استانی جشنواره سرزمین نور گفت: همچنین در ۶ بخش از هم استانی‌های عزیزی که در موضوعات راهیان نور، دفاع مقدس و محور مقاومت در رشته‌های عکس حرفه ای، شعر، عکس تلفن همراه، متن ادبی، خاطره و دلنوشته آثارشان برگزیده شده است تقدیر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها