خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

ولایت و امامت اساس دین اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت قائم (عج)، گفت: ولایت و امامت اساس دین و توجه به آن عین توجه به رسول الله (ص) است.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۹۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» در جمع روحانیون شاغل در سپاه نبی اکرم (ص)، از نعمت امامت به عنوان پایه و اساس دین یاد کرد و افزود: شعبان المعظم ماه میلاد و امامت معصومین (علیهم السلام) است.

وی اظهار کرد: دین اسلام باید تا قیامت مدیریت کند و این موضوع باید توسط معصومی که توسط رسول الله تایید شده است استمرار یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: از آنجا که فطرت ما الهی است و امامت هم بر اساس نیاز فطری ما شکل گرفته و خاص مسلمانان هم نیست بلکه تا قیامت نوع بشر را مخاطب قرار می دهد.

آیت الله علما تصریح کرد: به پشتوانه همین امامت و اسلام است که امام راحل در سن هشتاد سالگی حکومت اسلامی تشکیل می دهد و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)هم با همین سرمایه و پشتوانه اسلام و امامت بر استکبار نهیب می زند، زیرا اسلام مومن را مقتدر تربیت می کند.

این استاد برجسته حوزه های علمیه بیان داشت: اگر ما کلام الله را خوب بفهمیم و تفسیر کنیم، به خوبی موضوع امامت را با جان و دل ارایه می دهیم.

آیت الله علما با استناد به احادیث معصومین (علیهم‌السلام) بیان داشت: هیچکس نمی تواند اساس و بنیاد دین را مانند رسول خدا درک کند، تفسیر کند و بفهماند، لذا تمام این سیطره بر حوزه دین را پیامبر اسلام (ص) به امیر المومنین علی علیه السلام آموخت و سپس توسط سایر معصومین (ع) هم به بشریت آموخت و تا دنیا، دنیاست ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار