جشن میلاد موفور السرور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف روز مستضعفین در شهرستان فلارد درحسینیه ثارالله مال خلیفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۶۴
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه فلارد‌، با تبریک عیدالله الاعظم عیدبزرگ ماه با فضیلت شعبان ولادت باسعادت امام عصر ارواحنافداه گفت:از ابتدای خلقت ازخلقت آدم ابوالبشر علیه السلام‌ خداوند ظهور حجت ابن الحسن اروحنافداه را برنامه ریزی کرده و هدف گذاری کرد و پایان ماموریت انبیا را ظهور امام زمان علیه السلام خواهد بود.

حجت الاسلام محمود خیری،با تلاوت هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی وَدِینِ الْحَقِّ لِیظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ ادامه داد: خداوند در آیه نهم سوره مبارکه صف می فرماید" اوست خداوندی که رسول خویش را به هدایت و دین حق فرستاد تا او را بر همه ی دین غلبه دهد، هر چند که مشرکان ناخوش دارند".

وی با قرائت حدیث "اَکْثِرُوا الدُّعاءَ بِتَعْجیلِ الْفَرَجِ،فاِنَّ ذلِکَ فَرَجُکُمْ"،گفت مولانا الامام المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف فرمودند" برای شتاب در گشایش حقیقی و کامل، بسیار دعا کنید؛ زیرا، همانا، فَرَج شما در آن است".

امام جمعه فلارد‌،ادامه داد:این کلام ازجمله مطالبی است که حضرت مهدی علیه‌السّلام در جواب سؤال‌های اسحاق بن یعقوب بیان فرمودند"در این روایت، امام علیه‌السّلام به زیاد دعا کردن برای تعجیل فَرَج فرمان می‌دهند، این فرمان حضرت، اهمیّت مطلب را می‌رساند؛ زیرا فَرَجْ و گشایش شیعیان از تمام گرفتاری‌ها و فتنه‌ها، در سایه ی ظهور حضرت علیه‌السّلام محقق می‌گردد و تا زمانی که حضرت علیه‌السّلام در غیبت به سر می‌برد، شیعه نیز تحت فشار و ظلم و تعدّی حاکمانِ ظالم و جائر است.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان فلارد، در حاشیه این مراسم با تبریک فرخنده میلاد موفور السرور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت: تلاوت کلام نورانی وحی،سرود جمهوری اسلامی،خیرمقدم،مولودیه خوانی،خواننده محلی، اهدا جوایز به جوانان، فعال،هدیه به اسامی مهدی و نرجس به قید قرعه و پذیرایی از جمله برنامه های روز میلاد امام عصر ارواحنافداه بود.

ارسال نظرات