خبرهای داغ:
مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه حمیدیه از برگزاری کلاس های سواد رسانه‌ای و فضای مجازی برای اعضا پایگاه های بسیج این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۶۸۴
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه، کلاس های سواد رسانه توسط مربیان نهضت سواد رسانه این شهرستان در پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شد.

 

 حیدری مسئول فضای مجازی ناحیه طی گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی، با استفاده از ظرفیت مردمی در تلاش است سواد رسانه‌ای عموم مردم را ارتقاء بخشد و ما در عرصه فضای مجازی به کار شبانه روزی نیاز داریم چرا که در این زمینه کار عقب افتاده زیاد داریم.

 

 وی افزود: در جهت اگاهی بیشتر بسیجیان با فضای مجازی از استادان احمد حسینی روش و جعفر بیت سیاح تا بسیجیان بتوانند در این کلاسها از سخنان گهربار آنان در مورد فواید و مضرات فضای مجازی بهره لازم را ببرند و جهاد ما باید متناظر با نقشه دشمن باشد پس با توجه به اینکه در حال حاضر دشمن از ابزار رسانه‌ای استفاده می‌کند ما هم باید برای خنثی سازی این اقدامات از ابزارهای رسانه‌ای استفاده کنیم.

 

 استاد جعفر بیت سیاح بیان داشت: اهمیت و ضرورت سواد رسانه ای، شناخت انواع رسانه ها، ماهیت و کارکردهای آنها، تکنیک های اقناع سواد رسانه ای، اسلام هراسی با ابزار هنر و رسانه، بازی های رایانه ای را از محورهای اصلی کلاس عنوان کرد.

 

 وی در پایان بیان کرد: با این عنوان که با توجه به تهدیدات و توطئه های دشمنان که بخش اعظم هجمه دشمنان در فضای مجازی هست سواد رسانه‌ای لازمه دنیای امروز است، سواد رسانه‌ای به معنای استفاده از تمامی امکانات موجود و در اختیار برای ارتباط با مردم است، و این فرصتی برای آموزش به نسل جوان برای نحوه استفاده از فضای مجازی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها