خبرهای داغ:
استاندار خوزستان گفت: ستاد مدیریت بحران باید برنامه‌های خود را برای شرایط مختلف داشته باشد تا در صورت رخداد حوادث احتمالی گوناگون غافلگیر نشویم.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۴۱
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان خوزستان تاکید کرد: دفع ضرر احتمالی عقلا واجب است؛ بنابراین باید در موارد مختلف آمادگی خود را حفظ کنیم.

 

استاندار خوزستان اضافه کرد: ستاد مدیریت بحران باید برنامه‌های خود را برای شرایط مختلف داشته باشد تا در صورت رخداد حوادث احتمالی گوناگون غافلگیر نشویم.

 

حسینی محراب عنوان یادآور شد: لایروبی کارون با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها شدت بیشتری پیدا کند و گزارشات دبی خروجی سدها به طور مرتب به ستاد بحران برسد.

 

وی با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی پلکانی از اتفاقات گذشته با پخش مستند و گزارش برای ایجاد آمادگی در مخاطبان بیان کرد: موارد فنی مانند دوربین برای مناطق خاص تدارک دیده شود و مدیران به‌صورت برخط قابلیت رصد و بازدید اماکن حساس و بحران‌زا را داشته باشند.

 

استاندار خوزستان افزود: بودجه لازم برای سیل‌بندها و مراقبت از اتفاقات احتمالی توسط سازمان مدیریت پیگیری شود.

 

حسینی محراب با تأکید بر آماده‌سازی سامانه‌های اطلاعاتی ادامه داد: وسایل لازم در راستای امداد رسانی همچون پتو، چادر، فضای اسکان و… مانند مانور آماده شود.

 

وی گفت: مدیران به صورت مستمر در دسترس باشند؛ همچنین شهرداران، دهیاران و بخشداران مشکلات را بررسی و به سمع و نظر ستاد بحران برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها