خبرهای داغ:
در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا، مراسم یادواره شهدا همراه با سخنرانی و برنامه های فرهنگی با حضور دانش آموزان، پایوران وبسیجیان گردان۱۲۴ امام حسین)علیه السلام( در مدرسه بهار محله آدریان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۸۱
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام  حسین(علیه السلام)، در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا، مراسم یادواره شهدا همراه با سخنرانی و برنامه های فرهنگی با حضور دانش آموزان، پایوران وبسیجیان گردان۱۲۴ امام حسین)علیه السلام( در مدرسه بهار محله آدریان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین (علیه السلام) گفت: ما در زمان فعلی جامعه امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ترویج فرهنگ شهادت و از خود گذشتگی هستیم زیرا شهدا سرمایه اصلی کشور هستند و ما در ترویج این فرهنگ شهادت در بین دانش آموزان یادواره شهدا را بر گزار کردیم.

این فرمانده گردان درادامه گفت: در یادواره شهدای مدرسه بهار از روایتگری حجه الاسلام براتی و اجرای سرود دانش آموزان ودیکلمه خوانی و پخش کلیپ بهره بردیم.

در این مراسم حجه الاسلام براتی در ابتدا در مورد ارتباط با خداوند و اهمیت نماز بخصوص اول وقت صحبت کردند ودر ادامه با بیان خاطراتی از شهیدان به مجلس حال وهوای شهدایی  دادند وفرهنگ ایثارگری را در بین دانش آموزان زنده کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها