شناسایی استعدادهای برتر از اهداف برگزاری جشنواره شهید مطهری است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت:هدف از برگزاری جشنواره شهید مطهری، الگوی برتر تدریس ارتقای کیفیت آموزش و شناسایی استعدادهای برتر در بین مربیان عقیدتی سیاسی سپاه است.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۸۴
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

ارتقای کیفیت آموزش و شناسایی استعدادهای برتر از  اهداف برگزاری جشنواره شهید مطهری، الگوی برتر تدریس است

حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه جشنواره شهید مطهری، الگوی برتر تدریس نمونه‌ای از برنامه‌های خوب در راستای تقویت بنیه علمی و عملی مربیان و اساتید سپاه است، اظهار داشت:این جشنواره سه سال متوالی است که در سپاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این جشنواره، عنوان کرد:ارتقای کیفیت آموزش، کشف و توسعه الگوها، روش‌های خلاقانه و اثربخش تدریس دروس عقیدتی سیاسی، فراهم آوردن زمینه‌های بروز خلاقیت و نوآوری، توانمندسازی علمی و مهارتی اساتید و مربیان، شناسایی استعداد‌های برتر از جمله اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره مربیان و اساتید مراکز سپاه با شیوه‌های مختلف تدریس مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، گفت:یکی از مزیت‌های این جشنواره آشنایی شرکت کنندگان با نقاط ضعف و قوت خود است. 

حجت الاسلام شاهسوندی تاکید کرد:این رقابت علاوه بر زمینه سازی رشد، تعالی دربین مربیان می‌شود بلکه موجب شکوفایی استعداد‌ها و همچنین آشنایی با آموزش‌های نوین نیز می‌شود.

این مسئول تصریح کرد:حضور اساتید مجرب در این جشنواره خود به نوعی آموزش محسوب می‌شود و می‌توان از تجارب چندین ساله این اساتید استفاده کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه حضور مربیان عقیدتی کنار هم به مباحثه علمی و همچنین در رابطه با شیوه‌های مختلف تدریس و بیان تجربیات مربیان کمک می‌کند، افزود:امیدوارم با برگزاری این جشنواره شاهد رشد چشمگیر در آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سپاه باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد:این جشنواره در حال حاضر بین مربیان عقیدتی سیاسی سپاه برگزار می‌شود و امیدوارم این جشنواره در بین کلیه مربیان عقیدتی سیاسی نیرو‌های مسلح برگزار شود چرا که می‌توان از تجارب مربیان در ارتش و نیروی انتظامی و رده‌های دیگر هم نیز استفاده کرد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام اسلام مردانی و حجت الاسلام ابراهیم شاهسوندی از مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی (عج) به مقام دوم کشوری در جشنواره شهید مطهری، الگوی برتر تدریس نائل آمده اند. 

ارسال نظرات