زنجان-مسئول بسیج اساتید استان زنجان از کسب مقام اول استادیار زنجانی در اولین جشنواره علمی شهید چمران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۸۶
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

درخشش اساتید زنجانی در جشنواره علمی شهید چمران

دکتر وهب جعفریان در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه توجه به توسعه علوم، علم آموزی، تکریم و حمایت از علماء و دانشمندان از توصیه های مؤکّد در ادبیات دینی ما بشمار می رود،گفت:عنایات خاص مقام معظم رهبری (مدّ ظلّه العالی) و مطالبات مستمر معظم له از مسئولان کشور در راستای فراهم کردن زمینه‌ی پیشرفت‌های علمی و فناوری و حمایت همه جانبه از دانشمندان، نخبگان و فرهیختگان در سال های اخیر به یک گفتمان جدی در کشور تبدیل شد و موجب تحرک فعالان عرصه علم و فنآوری گردید.  

وی بااشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ضمن مطالبه ادامه پر شتاب این حرکت تا رسیدن به قله های دانش بر گسترش «خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» به عنوان اهداف مهم انقلاب اسلامی تأکید شده است،تصریح کرد: در دستیابی به این اهداف، بسیج اساتید نقش تعیین کننده ای را برعهده دارد. 

 جعفریان ادامه داد:در راستای تحقق اهداف مذکور، «اولین جشنواره بین‌المللی شهید چمران» برگزار سد.    وی با بیان اینکه دکتر محمدتقی حیدری؛عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه زنجان در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر شد،گفت:دکتر حیدری در بخش مقاله با ارائه مجموعه مقالات متعدد در زمینه پژوهش و فناوری حائز دریافت این رتبه شد.

مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان یا آور شد: در "بخش فن آوری و دانش بنیان"،ایمان شهابی ؛دانشیار دانشگاه زنجان و معاون فناوری سازمان بسیج اساتید استان زنجان نیز موفق به کسب رتبه برتر شد.  

گفتنی است آیین اختتامیه اولین جشنواره علمی شهید چمران با حضور سردار نقدی و سخنرانی دکتر مردانی مسئول سازمان بسیج اساتید کشور، حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سردار مهدی نژاد، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیرو‌های مسلح  در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.  

ارسال نظرات