فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف تعداد ۲۷۷ هزار انواع ترقه در بازرسی از ۲ باب منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۶۲
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ محمد رضا محمودیان ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و برگزاری مراسم چهارشنبه سوری و سو استفاده بعضی افراد سود جو در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر در امر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز فعالیت دارد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان دیلم قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی منزل افراد مورد نظر در ۲ نقطه شهرستان دیلم با رعایت همه موازین، مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم، بیان داشت: مأموران در بازرسی از منزل ۲۷۷ هزار انواع مواد محترقه خطرساز به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کارگاه محمودیان با بیان اینکه در این ارتباط ۲ نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، بیان داشت: پلیس ضمن آماده باش تمام نیرو‌ها و ظرفیت‌های خود در برخورد با افرادی که به بهانه چهارشنبه سوری مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما، اقدام به تخریب اموال عمومی شهر یا موجبات آزار و اذیت دیگر شهروندان را فراهم می‌کنند، به هیچ وجه اغماض نداشته و با دستگیری و معرفی این افراد به محاکم قضائی، بازداشت شدگان را حداقل تا پایان سال آزاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات