به مناسبت ولادت امام عصر(عج)؛

افتتاح دو باب خانه محروم در کمالشهر کرج با حضور فرمانده سپاه استان البرز/ محرومیت زدایی از اولویت های مهم بسیج و سپاه است

سردار حیدرنیا در حاشیه افتتاح ۲ باب خانه محروم در کمالشهر که توسط قرارگاه جهادی شهید حججی کمالشهر احداث شده، گفت: محرومیت زدایی از اولویت های مهم بسیج و سپاه است.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۶۸
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ به مناسبت میلاد امام عصر(عج) با حضور سردار علیرضا حیدرنیا  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز دو باب خانه محروم که توسط قرارگاه جهادی شهید حججی کمالشهر  و کمک خیرین در این منطقه احداث شده، افتتاح گردید.

سردار علیرضا حیدرنیا در حاشیه افتتاح این دو باب خانه محروم، گفت: محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های مهم بسیج و سپاه است که در منطقه کمالشهر به طور ویژه توسط سپاه و بسیج پیگیری میشود.

وی افزود: منطقه کمالشهر به جهت رشد نامتوازن جمعیت و زیرساختها منطقه کم برخورداری است اما به واسطه داشتن مردم انقلابی و پای کار نظام و دارا بودن شهرک‌های صنعتی و کارخانجات ظرفیتهای بالقوه ای جهت پیشرفت دارد.

سردار حیدرنیا با اشاره به شهادت شهید گرانقدر سید روح الله عجمیان در این منطقه اظهار کرد: پروژه‌های محرومیت زدایی مانند توزیع قیر رایگان جهت آسفالت معابر، برگزاری مراسم ازدواج زوجهای جوان ، احداث حوزه مقاومت ، احداث سوله ورزشی ، احداث خانه محرومین و تعمیر و مرمت منازل افراد کم برخوردار از جمله اقدامات محرومیت زدایی در این منطقه بوده که به طور ویژه توسط سپاه استان پیگیری میشود.

وی تصریح کرد: امسال بیش از ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح استان انجام شده که ۱۳ پروژه مربوط به طرح آبرسانی بوده و در حال تکمیل است و برای عید نوروز نیز برنامه توزیع کمکهای مومنانه در نظر گرفته شده است.

امروز همچنین یک کارگاه خیاطی با ظرفیت ایجاد اشتغال برای زنان خودسرپرست در منطقه کمالشهر توسط سردار علیرضا حیدرنیا افتتاح شد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار