مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به آثار و برکات اردو‌های راهیان نور گفت: اردو‌های راهیان نور احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۰۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی اردو‌های راهیان نور را احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: کاروان‌های راهیان نور احیا کنندگان راه و فرهنگ جهاد و شهادتند تا برکات معنوی دوران دفاع مقدس در جامعه بماند و راه کمال را برای ما باز کند و دنیا طلبی و اشرافیت را به انزوا بکشد.
وی با اشاره به یکی از آثار و برکات مهم اردو‌های راهیان نور اذعان کرد: یکـی از آثـار و بـرکات سـفر‌های راهیان نـور افزایـش اعتماد بـه نفـس می‌باشد و جوانـان امـروز بـا دیدن رشـادت‌های نسـل دیـروز انقلاب احسـاس هویت کـرده و به تاریخ سراسـر افتخار خویـش میبالنـد و در مقابـل توطئه هـای یـاس آور و ناامیـد کننـده دشمنان مقـاوم می‌شـوند.
این مسئول افزود: از برکات دیگر اردوهـای راهیـان سـرزمین نـور، فرصـت طلایـی انعـکاس زوایـای گنجینـه انقلاب، در ابعـاد مختلتـف عاطفـی، ولایتمداری، شـجاعت و شـهامت، فداکاری و ایثار، دشـمن شناسی و دشـمن سـتیزی و… بـرای مخاطبـان و زائـران اسـت.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در ادامه اذعان کرد: امروزه دانشجویان و همه بازدید کنندگان از کربلای ایران و سـرزمین نور به آن وادی مقدس به زیارت می‌روند تا بیاموزندکه دفـاع مقـدس گنجینـه‌ای بـرای تمامی نسـلها اسـت و هرچه از ایـن گنجینـه بیشـتر و بهتر اسـتفاده شـود، مسـیر رسـیدن بـه قله‌های پیشـرفت و سـعادت نه تنهـا هموارتر بلکـه کوتاه‌تر نیـز میشـود.
حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی با توجه به اقدامات دشمنان از طرق مختلف بر روی فرهنگ و افکار جامعه خاطرنشان کرد: امروزه دشـمنان و سـیلی خوردگان از انقلاب اسلامی، از طریق فضـای مجـازی، شـبکه‌های اجتماعـی اینترنت، ماهـواره و…افکار و فرهنگ مردم خصوصا جوانان را نشـانه گرفته‌اند و شایسته است در مقابل آن‌ها هوشـیارتر از گذشـته عمـل کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات