امام جمعه شهرستان خاش گفت: نیروهای مسلح به عنوان سربازان ولایت مدار، شجاع و دلاور این مرزوبوم از عوامل اقتدار، عزت، عظمت و سربلندی کشور به شمار می روند.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۳۰
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، حجت الاسلام غلام رضا دهقان، امام جمعه شهرستان خاش در خطبه های امروز نماز جمعه افزود: خدمات ارتش و سپاه، انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و حفاظتی و قضایی، بسیج و نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس، سالهای انقلاب و شرایط حساس و بحرانی کشور قابل تقدیر بوده و ملت بزرگ ایران اقدامات ارزشمند نیروهای سخت کوش و مخلص در این ارگان ها را فراموش نمی کنند.

وی اظهار داشت: نیروهای مسلح و دستگاههای امنیتی و قضایی نمادهای برجسته بصیرت، ولایت مداری، خدمت شایسته به مردم و پاسدار واقعی ارزشهای اسلامی و انقلابی هستند.

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: اقدامات ارزشمند وزارت اطلاعات در حوزه های مختلف برای مردم ایران قابل لمس بوده، بنابراین مردم ضمن قدردانی از تلاش‌های این نیروهای ارزشی آماده همکاری با این دستگاه ولایی هستند.

امام جمعه خاش با گرامی داشت مناسبتهای هفته بر ضرورت و اهمیت بهره گرفتن از فیوضات و برکات ماههای بزرگ شعبان و رمضان تاکید کرد.

 

ارسال نظرات