خبرهای داغ:

پیام تسلیت فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در پی درگذشت پدر شهید صدراله فنی

سردار شاهوار پور در پی درگذشت مداح پیرغلام، ذاکر اهل بیت پدر شهید فنی، در پیامی به مردم شهید پرور خوزستان و بهبهان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران این عروج ملکوتی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۴۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛مرحوم حاج «یداله فنی» پدر شهید والامقام «صدراله فنی» پس از سال‌ها فراق از فرزند دلیر و افتخار آفرینش در هجدهم اسفندماه سال ۱۴۰۱ به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان هم به مناسبت عروج این پدر شهید گرانقدر در پیامی تسلیت و همدردی خود را  ابراز کرد.

در متن این پیام آمده است ؛

«انَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

 

خانواده محترم شهید فنی

 

درگذشت مرحوم مغفور شادروان حاج یدالله فنی ، پدر شهید گرانقدر «سردار شهید مهندس صدرالله فنی» موجب تاسف و تأثر فراوان گردید بی‌تردید والدین شهدا به‌عنوان اسوه‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرورخوزستان وبهبهان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وبه ویژه خانواده مکرم فنی تسلیت عرض نموده ، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقید سعید علو درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»

 

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپورفرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها