ساری-فرمانده سپاه نینوا با تصریح بر اینکه دشمنان ما از احمق‌ترین‌ها هستند، گفت: دشمنان درصدد ایجاد نافرمانی مدنی، تضعیف بنیان خانواده، ترویج بدحجابی و اخلال در مسائل اقتصادی هستند.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۸۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

دشمنان درصدد تضعیف بنیان خانواده و ترویج بدحجابی در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان امشب  در مراسم یادواره ۲۹ شهید مسجد امام خمینی (ره) نکا ضمن تبریک نیمه شعبان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به تبیین حماسه ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت:آنچه ما را در دفاع سربلند و پیروز کرد، اخلاص و قدرت ایمان رزمندگان بود که ارتش رژیم بعث را به زانو در آورد.

سردار ملک با اشاره به اینکه  رزمندگان با تبعیت از رهبری امام راحل و با قدرت ایمان و مقاومت درمقابل دشمنان ایستادگی کردند، افزود:  رزمندگان حتی از جانشان برای حفظ خاک وطن دریغ نکردند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان درادامه با بیان این مطلب که به برکت حماسه آفرینی‌های شهدا، کشتی‌ها و ناو‌های ایرانی در دریای سرخ و مدیترانه رفت و آمد می‌کنند، خاطرنشان کرد:بایدقدرنعمت انقلاب را دانست، چون امنیت و استقلال ایران مدیون خون شهدا است.

دشمنان درصدد تضعیف بنیان خانواده و ترویج بدحجابی در جامعه هستند
سردار ملک تاکید کرد:ایران اسلامی عزتمند است و بی شک ملتی که مسلح به نیروی ایمان است شکست ناپذیر است.

فرمانده سپاه استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به  پشت پرده حوادث اخیر در کشور هم اشاره کرد و افزود: دشمنان در صدد بودند به واسطه گرو‌های مختلف داخلی و خارجی با اقدام‌های خرابکارانه با چاشنی اعتراضات و ایجاد اغتشاشات ایران را تجزیه کنند.

دشمنان درصدد تضعیف بنیان خانواده و ترویج بدحجابی در جامعه هستند
سردار ملک ادامه داد:  در مقابل با هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و عدم همراهی مردم ولایت مدار با اغتشاشگران نقشه‌های دشمنان عملی نشد.

فرمانده سپاه نینوا با تصریح بر اینکه دشمنان ما از احمق‌ترین‌ها هستند، گفت: دشمنان درصدد ایجاد نافرمانی مدنی، تضعیف بنیان خانواده، ترویج بدحجابی، اخلال در مسائل اقتصادی هستندبرای همین  باید مراقب بود با بصیرت در خط ولایت حرکت کرد و به برکت خون شهدا مشکلات اقتصادی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها