خبرهای داغ:
کارگاه توانمندسازی ناظرین محتوایی ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با حضور مسئول دفتر تاییدمحتوا و نظارت بر محصولات فرهنگی سپاه استان خراسان شمالی در دهکده مقاومت بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۱۷
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول دفتر تاییدمحتوا و نظارت بر محصولات فرهنگی در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) گفت؛ از اهداف و وظایف مهم تایید محتوا ، نظارت بر محتوای تولیدی و فکری است که در بسیج توزیع و نشر داده می شود و ناظرین محتوایی باید با دقت و تیزبینی نظارت بر این محصولات و تاییدمحتوا را داشته باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمود زمانی در ادامه به لزوم توجه بیشتر به مبانی فکری و اندیشه تولیدات فرهنگی تاکید کرد و افزود؛ اگر ناظرین محتوایی به مبانی فکری و تاریخی گذشتگان آشنا باشند ، میتوانند بهتر و دقیقتر محصولات تولید شده فرهنگی را که از دل این تفکرات و اندیشه ها پرورش یافته است را شناسایی و با دقت بیشتری تایید نمایند.

 لازم به ذکر است در ابتدای کارگاه توانمندسازی ناظرین محتوایی حجت الاسلام اکبرزاده " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بجنورد"  اهداف را تبیین و تشریح و هدف این کارگاه را آشنایی ناظرین محتوایی با شیوه اصول لازمه الرعایه در تولید محصولات فرهنگی سپاه و بسیج دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها