خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی گفت:جمهوری اسلامی در هیچ دوره‌ای به این حد از اقتدار نرسیده است و این فشارها از ناحیه دشمن نشان از قوت آنها نیست، بلکه نشانگر ترس و نگرانی آنها از موفقیت‌های انقلاب و عبور جمهوری اسلامی ایران از گردنه‌های سخت است، به همین علت هرچه در توان دارد به کار گرفته تا مانع موفقیت و پیشرفت ایران قوی شود.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۴۷
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) صبح امروز نشست سیاسی با حضور محمد تقی رمضانیان از مرکز مطالعات پژوهش بسیج طلاب استان مرکزی، در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی این مدرسه برگزار شد.

رمضانیان با طرح این سوال که با توجه به فشار و هجمه‌ای که از ناحیه دشمن شاهد هستیم، آیا دشمن موفقیت شده است یا خیر؟ اظهار داشت: جمهوری اسلامی در هیچ دوره‌ای به این حد از اقتدار نرسیده است و این فشارها از ناحیه دشمن نشان از قوت آنها نیست، بلکه نشانگر ترس و نگرانی آنها از موفقیت‌های انقلاب و عبور جمهوری اسلامی ایران از گردنه‌های سخت است، به همین علت هرچه در توان دارد به کار گرفته تا مانع موفقیت و پیشرفت ایران قوی شود.

وی با بیان اینکه سندهای ملی آمریکا و اظهار نظرهای سران آنها این ترس و نگرانی را تأیید می‌کند، گفت: دشمنان معتقدند ایران علاوه بر رشد و اقبالی که در سطح بین الملل پیدا کرده، توانسته با چین و روسیه دو نظام سرمایه گذاری بزرگ دنیا نیز همراه شود، البته چین و روسیه فقط چالش سرمایه گذاری هستند و ایران است که به عنوان مدل پذیرفته شده در امر حکمرانی دینی اخلاقی و سبک زندگی موفق در همه دنیا مطرح است.

رمضانیان در پاسخ به سوال طلاب در مورد افزایش روز افزون ارز، گفت: این افزایش به دلیل افزایش تقاضا و دلایل روانی است که دولت با تدابیری که در دست اقدام دارد می‌خواهد به طور کلی دلار را از آقایی برانداخته و ارزش پول ایران را افزایش دهد.

ارسال نظرات